خبرهای داغ:
در شهر محمدیه برگزار شد:

همایش بزرگ دوچرخه سواری خانواده

همایش بزرگ دوچرخه سواری خانواده در شهر محمدیه برگزار شد
کد خبر: ۸۹۱۸۸۹۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، همایش دوچرخه سواری خانوادگی با همکاری دستگاه های دولتی محمدیه از چهار راه معلم این شهر تا محل پارک بهشت مهرگان به طول ۶ کیلومتر با حضور خانوادهای ورزشکاران برگزار شد.
میکائیل سلمانی رئیس شورای ورزش دراین مراسم اظهار کرد: ورزش دوچرخه سواری علاوه بر سالم نگاه داشتن جسم و جان به داشتن یک محیط زیست سالم و پاک هم کمک می کند.
سلمانی بیان کرد:شهروندان باید برای حفظ سلامتی خود ازدوچرخه استفاده کنند و این امکان و شرایط برای ساکنین شهر محمدیه و همچنین ناحیه شهری مهرگان با احداث پیست ها و مسیر های دوچرخه سوارس فراهم شده است.
وی اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی قبلی و همچنین وعده های که در خصوص برگزاری همایش های بزرگ خانواده درمحمدیه و مهرگان داده شده امروز همایش بزرگ دوچرخه سواری با استقبال خوب شهروندان این نواحی برگزار شد و امیدواریم آن را ادامه دهیم.
سلمانی تصریح کرد: تربیت بدنی محمدیه با همکاری هیئت ورزش های همگانی در آینده نزدیک اقدام به برگزاری همایش های ورزشی در رشته های دیگر نیز خواهد کرد.
وی درخصوص تکمیل سالن ورشی فاز یک ناحیه شهری مهرگان هم گفت: ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار ازسوی فرمانداری شهرستان البرز برای تکمیل سالنهای ورزشی اختصاص یافته و این سالن برای استفاده نوجوانان و جوانان ساکن در مهرگان بزودی تکمیل خواهد شد.
دراین همایش که در پارک بهشت مهرگان به پایان رسید به قید قرعه تعدادی دوچرخه و هدایایی به شرکت کنندگان در مسابقه اهدا شد.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها