خبرهای داغ:
بمناسبت شهادت امام جواد (ع)

برگزاری کارگاه آموزشی «امام‌ شناسی» با محوریت امام جواد(ع)

با توجه به فرارسیدن ایام شهادت امام جواد (ع) کارگاه آموزشی «امام‌ جواد(ع) شناسی» در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۸۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با توجه به فرارسیدن ایام شهادت امام جواد (ع) کارگاه آموزشی «امام‌ جواد(ع) شناسی» در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود برگزار می گردد.

مدیرموسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود، ضمن بیان این مطلب گفت: کارگاه آموزشی امام‌ جواد(ع) شناسی با محوریت سیره عملی آن امام همام در موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین برگزار می گردد.

وی ادامه داد: هدف از برپایی این کارگاه، ترویج فرهنگ اهل البیت (ع) و آشنایی با زندگی و احادیث مربوط به امام جواد (عج) می باشد این کارگاه آموزشی به مدت دو رروز و در روزهای دوشنبه وسه شنبه 30 و 31 مرداد ویژه عموم در دفتر مرکزی موسسه به نشانی خیابان 22 بهمن برگزار می گردد.

محمد ابراهیمی افزود: از جمله اقدامات این موسسه فرهنگی در طی سال برگزاری کارگاههای آموزشی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی می باشد و از کلیه علاقمندان دعوت می گردد جهت اطلاع و شرکت در این برنامه ها به موسسه فرهنگی بین الحرمین مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها