فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تاکید کرد؛

لزوم تعامل هر چه بیشتر بسیج ادارات با دستگاه های اجرایی شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بر لزوم تعامل هر چه بیشتر بسیج ادارات با دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: هدف نهایی بسیج خدمت خالصانه برای مردم است.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۹۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، صبح امروز روسا و مدیران ادارات تربت حیدریه با فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان دیدار و ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک ذیقعده انتصاب وی را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه تربت حیدریه گرامی داشتند.
 
سرهنگ دوم پاسدار علی نیک یاد در این دیدار گفت: بسیج برخاسته از دل و قلب مردم است وبسیجیان ادارات باید پل ارتباط بین کارمندان،کارگران، مدیران و مردم باشند.
 
فرمانده جدید سپاه ناحیه تربت حیدریه افزود: باید با تبیین اهداف بلند مدت بسیج، افزایش کیفیت فعالیت ها، و حضور مستمر و پررنگ در صحنه به دستورالعمل های ارزشمند بسیج جامه عمل پوشاند.
 
وی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج و اهداف والای این مکتب انسان ساز را فصل الخطاب خواند، و افزود: چه خوب است که نیروهای متعهد و دلسوز برای خدمت در بسیج شناسائی شوند، چراکه باید بسیجی وار کارکنیم و بسیجی وار قدم و قلم بزنیم.
 
در پایان این دیدار هر یک از مدیران ادارات شهرستان ضمن بیان مطالب خود مسئولیت خود را در شهرستان اعلام و تقاضای تعامل و همکاری انقلابی وار همه مسئولین با یکدیدگر در پیشبر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها