خبرهای داغ:

اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی به روستای علاء سمنان

کلینیک سیار دندانپزشکی سمنان با حضور تعدادی از متخصصین دانشکده دندانپزشکی سمنان به روستای علاء از توابع شهرستان سمنان اعزام شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۳۹۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دکتر صالحی رییس کلینیک تخصصی دندانپزشکی سمنان در رابطه با خدمت رسانی به مناطق محروم در حوزه ى دندانپزشکی بیان کرد: با توجه به همه سختی هايي که در این مسير وجود دارد اما وقتی می بینیم تعداد قابل توجهی از اقشار محروم جامعه از خدمات دندانپزشکی استفاده نموده و راضی هستند از کار انجام شده لذت می بریم.

رییس کلینیک تخصصی دندانپزشکی سمنان خاطر نشان ساخت: هر فرد در جامعه در هر پست و سمتی که باشد مسئولیتی دارد و انجام صحيح آن،امر خطیر و مهمى می باشد، كه سفر به مناطق محروم و ارایه خدمات نیز جزئی از مسئولیت من و همکارانم است.

وی افزود: در راستای تحقق طرح تحول نظام سلامت و ارایه خدمات دندانپزشکی به مناطق محروم و اعزام تیم تخصصی دندانپزشکان در روستای علاء اقدامات درمانى تخصصی متنوعى صورت گرفت که می توان به ١٢ مورد جرمگیری -١٩ مورد عصب كشى پركردن و روكش  اطفال -١٥مورد ترمیم بزرگسال- ۸ مورد درمان ریشه بزرگسال  و ٥٦ موردکشیدن دندان اشاره كرد.

در ادامه ى برنامه نيز معاون اجتماعى استاندار با حضور در محل ارايه خدمت ضمن تشكر از اقدامات صورت پذيرفته ابراز خرسندى كرد تا بتوانيم با ادامه ى چنين اقدامات مناسبى در سطح استان شاهد حداكثر عدالت اجتماعى در حوزه ى سلامت باشيم.

ازديگر برنامه های این برنامه می توان به آموزش بهداشت دهان و دندان به کودکان و بزرگسالان  و همچنين اجرای مسابقه برای کودکان و اهدا جوایز اشاره كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها