خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان همدان عنوان کرد

«آتش به اختیار» یعنی جهاد کبیر و همه جانبه در راه خدا

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: «آتش به اختیار» یعنی جهاد همه جانبه در راه خدا، جهاد کبیر و جنگی تمام عیار از جنس تهاجم فرهنگی از جنس شبیخون فرهنگی، تهدید نرم، نفوذ فرهنگی که حضرت آقا سالیان متمادی بر مقابله با آن تأکید داشتند و در نهایت به واژه بسیار زیبای «آتش به اختیار» ختم می شود.
کد خبر: ۸۸۸۶۸۶۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
«آتش به اختیار» یعنی جهاد همه جانبه در راه خدا و جهاد کبیر
سرهنگ احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و ابعاد مهندسی معکوس اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود بحث «آتش به اختیار» را مطرح فرمودند.

وی با اشاره به تفسیر گفتمان «آتش به اختیار» افزود: «آتش به اختیار» یعنی جهاد همه جانبه در راه خدا، جهاد کبیر و جنگی تمام عیار از جنس تهاجم فرهنگی از جنس شبیخون فرهنگی، تهدید نرم، نفوذ فرهنگی که حضرت آقا سالیان متمادی بر مقابله با آن تأکید داشتند و در نهایت به واژه بسیار زیبای «آتش به اختیار» ختم می شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: «آتش به اختیار» یک اقدام است برای مقابله با جنایات دشمن که سعی در محو اسلام دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی ابراز داشت: روش‌های دشمنی امروز موید تلاش بیشتر برای نفوذ و در حوزه فرهنگ است و تهاجم شدت یافته است.

امیری عنوان کرد: روش مقابله با دشمنان ایستادگی در مقابل تهاجم است بنابراین باید قیام کنیم، قیامی از جنس فرهنگی، جهاد کبیر، جهاد فرهنگی و مجاهدت در حوزه فرهنگی و اگر مقام ولایت بفرمایند «آتش به اختیار» یعنی واجب عینی خواهد شد مصداق آیه 46 سوره سباء «بگو شما را به چه چیزی اندرز می دهم که یک به یک یا دونفر دونفر برای خدا قیام کنید سپس بیندیشید».

وی در ادامه سخنانش با اشاره به وظیفه امروز ما اظهار داشت: وظایف ما در این حوزه معرفی خط امام(ره) و جلوگیری از تحریف آن است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان یادآور شد: کار فرهنگی تیز و خودجوش، ابتکار عمل، نوآوری در کارها، توسعه اقدامات فرهنگی، معرفی دستاورد های نظام، جهاد سازندگی همه جانبه و روحیه انقلابی و حزب اللهی از وظایف ما در این عرصه است.

وی تأکید کرد: اهتمام به تخاطب واقعی، توجه به نقش مردم، امید آفرینی در مردم، شکل گیری تشکل‌های فرهنگی، فتح خرمشهرهای فرهنگی و حفظ شعارهای اصلی انقلاب و تکلیف آن، مخالفت با بی قانونی و فحاشی و مخالفت با مدعیان پوچ اندیش از دیگر وظایفی است که امروز بر دوش داریم.

امیری خاطرنشان کرد: نیروی انقلابی باید همواره در صحنه باشد و از آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی حفاظت و پاسداری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات