خبرهای داغ:
رئیس ستاد اربعین شهرستان سمنان خبر داد:

سهمیه 6 هزار نفری مرکز استان در اربعین سال جاری

سید عباس دانایی در اولین جلسه ستاد اربعین شهرستان سمنان از سهمیه 6 هزار نفری مرکز استان در اربعین سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۴۱۳۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اولین جلسه ستاد اربعین شهرستان سمنان با حضور سید عباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان، جناب آقای شمس الدین - مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان،مسئولین کمیته های ستاد اربعین به همراه اعضا ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه سید عباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان با اشاره به عملکرد مطلوب ستاد اربعین شهرستان سمنان در پذیرایی از کاروان های پیاده اربعین در نجف اشرف از کسب رتبه اول کشوری در دو سال پیاپی خبر داد و افزود میلیون ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به سید و سالار شهیدان در روز اربعین  اظهار می نمایند که این نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان اسلام است.

فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان با بیان اینکه  مساله مربوط به اربعین و زائران حضرت سیداالشهدا (ع) و یاران باوفایش جزو موارد معنوی و اعتقادی است  ضمن تشکر از کلیه اعضای ستاد شهرستانی از سهمیه 6 هزار نفری اعزام زائر از  مرکز استان در اربعین حسینی سال جاری از مرز مهران خبر داد.

دانایی با اشاره به اعزام بیش از 30 تریلی کمک های مردمی استان در امر پذیرایی از زائران در اربعین سال گذشته ، از تفکیک جمع آوری کمک های مردمی بصورت شهرستان ها بصورت مجزا در سال جاری خبر داد و خواستار شناسایی نقاط ضعف و قوت از سوی کمیته های 9 گانه ستاد اربعین حسینی در ارائه خدمات شد.

معرفی دبیر مردمی ستاد اربعین حسینی شهرستان سمنان،نحوه جمع آوری کمک های مردمی،نحوه اطلاع رسانی،نحوه اعزام و...از جمله مواد قابل بحث در این جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها