خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان دامغان خواستار شد؛

همکاری دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه بوستان حریر آرامش

مسئول بسیج جامعه زنان دامغان با توجه به نزدیک شدن به هفته عفاف و حجاب و برپایی برنامه های متنوع، همکاری مسئولان را جهت اجرای برنامه بوستان حریر آرامش که در پارک بانوان برگزار خواهد شد را خواستار شد
کد خبر: ۸۸۷۵۵۱۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دامغان، داود الموسوی مسئول جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج دامغان ، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در جلسه ای برنامه های این هفته را که با حضور شهردار شهر دامغان و فرماندهان حوزه های خواهران و اعضای شورای حوزه در محل شهرداری شهر دامغان برگزار شد، شرکت کردند.

دراین جلسه داود الموسوی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان ، ضمن تقدیر و تشکر از شهرداردامغان  مهندس نصرتی به جهت افتتاح پارک بانوان و ارائه خدمات زیباسازی فضای شهر، برنامه های اجرایی بسیج جامعه زنان درهفته عفاف وحجاب را شرح و مواردی را در این خصوص بیان کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان دامغان با توجه به نزدیک شدن به هفته عفاف و حجاب و برپایی برنامه های متنوع، همکاری مسئولان را جهت اجرای برنامه بوستان حریر آرامش که در پارک بانوان برگزار خواهد شد را خواستار شد.

داودالموسوی گفت: باید روحیه کار را در جامعه زنده نگه داشت و با وجود همه سختی ها و مشکلات، جامعه باید پویا و خودجوش باشد، که البته بسیج خواهران به خوبی توانسته است این وظیفه را انجام دهد.

در ادامه نصرتی شهردار دامغان  پس از تبیین نقش زن در جامعه در رابطه با صبر و اخلاص در کار اظهار داشت: بسیجی باید کوه صبر باشدتادرورای این صبوری به هدف برسد ، در غیر این صورت یاهضم می شود یاحذف می شود. ما می بایست تبعیت کامل از رهبری انقلاب داشته باشیم و جلوتر نرویم و عقب هم نیفتیم.

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها