خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران قزوین:

ایثارگران حافظان اصلی دستاوردهای انقلاب هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در انتخابات اخیر، نشان‌دهنده حضور مستمر حافظان اصلی انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها می‌باشد.
کد خبر: ۸۸۶۳۲۰۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد استان اظهار کرد: با توجه به خدمات خوبی که طی دوران دولت تدبیر و امید به خانواده‌های ایثارگران ارایه گردید، امیدواریم در دوره‌ی جدید نیز شاهد تداوم خدمات‌دهی به جامعه هدف باشیم.
وی با تبریک حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب رییس جمهور و اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها اذعان کرد: حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در انتخابات اخیر نشان‌دهنده حضور مستمر حافظان اصلی انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها می‌باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران نقش عمده‌ای در تداوم انقلاب اسلامی در سایه‌ی هدایت رهبری‌های مقام معظم رهبری و تلاش دولت تدبیر و امید دارند.
حقایق‌پور با تاکید بر عملیاتی کردن برنامه‌های پیشنهادی حوزه‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی سال جاری تبیین کرد: در تحقق برنامه‌های ارایه شده، باید از همه‌ی ظرفیت‌ها و امکانات به ویژه توان نیروهای موجود در بنیاد استفاده کرد.
در این نشست، همچنین استمرار اجرای طرح سپاس و ضرورت تلاش مضاعف مددکاران بنیاد برای دیدار با خانواده‌ها و انعکاس مسایل و مشکلات آنان مورد تاکید قرار گرفت.
نحوه‌ی ثبت خاطرات مددجویان بازنشسته و شاغل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، استفاده از ظرفیت ایام ماه مبارک رمضان برای اجرایی کردن برنامه‌های بنیاد و راهکارهای تکمیل مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین از دیگر مسایل مطروحه در این نشست بود

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها