مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه در همایش فرهنگیان بسیجی این شهرستان:

تکریم به مقام معلم، آثار مثبتی در فرهنگ جامعه ایجاد می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: تکریم نسبت به مقام معلم آثار بسیار مثبتی را در فرهنگ جامعه و تعلیم و تربیت باقی می گذارد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۰۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام آرمان در همایش فرهنگیان بسیجی تربت حیدریه که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان برگزار شد با تبریک این مناسبت اظهار داشت: تکریم نسبت به معلم و بزرگداشت به معنای واقعی کلمه، آثار بسیار مثبتی را در فرهنگ جامعه و تعلیم و تربیت باقی می گذارد.
 
وی با تاکید بر ضرورت تکریم مقام معلم عنوان کرد: امروز همه باید تکریم به معلمان را در فضای فرهنگی جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند.
 
حجت الاسلام آرمان گفت: ما در بسیج فرهنگیان در خصوص احترام به معلم دو وظیفه داریم اول اینکه به لحاظ عمومی همه موظف به تکریم مقام معلم هستیم، دوم اینکه وظیفه بسیج حفظ ارزشهاست و معلم بعنوان یک ارزش باید مورد تکریم قرار گیرد.
 
وی افزود: البته منزلت معلمی یعنی تاثیرگذاری در روند تاریخی و مرزبندی فرهنگی یک ملت، بنابراین اگر متناسب با روز کاری انجام شود و معلم نسبت به وظیفه اش اقدام مقتضی را ارائه نماید همه کسانی که از هر کدام از مواهب جامعه برخوردارند،خود را مدیون معلم می دانند، این برای معلم احساس شرف، کرامت و حرمت بوجود می آورد.
 
آرمان گفت: ما، در بسیج فرهنگیان حفظ شان و احترام معلم را وظیفه خویش دانسته وخود را ملزم به دفاع از حقوق این قشر فرهیخته می دانیم.
 
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه، بسیج فرهنگیان را یار آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: محوری‌ترین برنامه هفته معلم تکریم مقام معلم و حفظ این ارزش است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها