خبرهای داغ:
طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج):

افتخار ما مهر تایید مقام معظم رهبری به عملکرد بسیج است

طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) گفت: با توجه به اینکه در چند سال اخیر، شعار راهبردی که توسط مقام معظم رهبری بیان می شود با محوریت اقتصادی است، بسیج سازندگی نیز در این راستا گام های بسیار خوب و ارزشمندی برداشته است.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۳۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در همایش رسم هجرت که صبح امروز(دوشنبه) به همت بسیج سازندگی سپاه استان قزوین در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون شهدا هستیم و هرچه داریم به برکت خون همین مجهادان راه خداست.

وی تبیین کرد: یکی از ارکان انقلاب اسلامی که انقلاب نیز به آن استوار است ولایت فقیه است و هرجا که گوش به فرمان رهبری بودیم سرانجامش خیرات و برکات بوده و هرجا که نسبت به فرمایشات رهبر کوتاهی شده سرانجام خوبی نداشته ایم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات در کشور که چشم همه دشمنان به آن دوخته شده است باید با حضور خود به فرمایش مقام معظم رهبری عمل کنیم و دشمن را ناامید نماییم.

طاهرخانی اظهار کرد: لازم است به کاندیدایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند بر اساس معیارها و ملاک هایی که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است به عنوان انتخاب کاندیدای اصلح ورود پیدا کنیم و کاندیدایی که به دغدغه های مقام معظم رهبری بیشتر توجه دارد و نزدیک تر هست را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه باید بصیرت افزایی توسط بسیجیان به خانواده ها و آشنایان انجام شود تشریح کرد: باید خروجی این بصیرت افزایی در29 اردیبهشت فردی باشد که در راستای اعتلای انقلاب اسلامی، راه امام و فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی و یادگاری های ارزشمند معمار کبیر انقلاب تشکیل بسیج سازندگی بود، بسیج با یک ماموریت کلی کار خود را برای دفاع  از ارزش های انقلاب اسلامی آغاز کرد.

این مسئول یادآور شد: در عرصه های مختلف حضور پیدا کرده و به حمدالله کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است؛ هر جا که بسیج ورود پیدا کرده خیرات و برکات  داشته است و نمونه بارز آن 8 سال دفاع مقدس بود.

طاهرخانی گفت: بسیج در 21 قشر تخصصی حضور دارد و ماموریت های مختلف و متنوع نظام را دنبال می کند وما موریت های سخت نظام هم اکثر بر دوش بسیج بوده است.

وی ادامه داد: امروز هم یکی  از ماموریت های اصلی بسیج که مقام معظم رهبری چندین بار به آن تاکید کرده اند موضوع طرح هجرت است توسط بسیج انجام می شود.

وی با اشاره به نام گذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: با توجه به اینکه در چند سال اخیر، شعار راهبردی که توسط مقام معظم رهبری بیان می شود با محوریت اقتصادی است، بسیج سازندگی نیز در این راستا گام های بسیار خوب و ارزشمندی برداشته است.

طاهرخانی بیان کرد: در جلسه ای که اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری بودند و گزارش کار اقتصاد مقاومتی را دادند در آن جلسه حضرت آقا به دولت مردان توصیه میکند که از ظرفیت بسیجیان استفاده کنید و به نوعی یک مهر تاییدی زدند به کارها و اقدامات بسیج در بحث محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی.

وی در پایان گفت: پروژه های سنگین که مجموعه های دیگر نمی توانند انجام دهند بسیج اعلام آمادگی کرده که کار را انجام دهد و افتخار ما این است که مهر تایید مقام معظم رهبری به کارهای بسیج زده شده است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها