خبرهای داغ:

برگزاری میدان تیر گردان های امام حسین(ع) و کربلا شاهرود+تصاویر

میدان تیر گردان های امام حسین(ع) و گردان کربلا تیپ 12 قائم آل محمد(عج) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۳۵۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، برنامه میدان تیر گردان های امامحسین(ع) و گردان کربلا تیپ 12 قائم آل محمد(عج) شاهرود برگزار شد.

در این برنامه شرکت کنندگان به تیراندازی با سلاح کلاشینکف پرداخته و توان رزم خود را افزایش دادند.

سروان پاسدار سید مصطفی رضوانی مسئول آموزش گردان کربلا تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان مستقر در شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم اظهار کرد: شهدای مدافع حرم به ندای رهبر انقلاب نائب امام زمان(عج)  لبیک و دشمنی که تلاش داشت با نقشه شوم خود به جمهوری اسلامی نظر کند در سوریه و عراق زمین گیر کردند.

برگزاری میدان تیر گردان های امام حسین(ع) و کربلا شاهرود+تصاویر 

وی افزود: تاکنون نیز تلاش و کوشش بسیجیان و پاسداران با تدابیر رهبری و مسئولین سپاه به افزایش توان و رزم خود را بالا ببرند و گردان های امام حسین(ع) و گردان کربلا تاکنون پایدار مانده و تلاش و همت تمام سعی خود و همت را بکار ببرندیم و رزم و آمادگی جسمی بسیجیان بالا ببریم که البته رسیده است و باید بیشتر شود.

رضوانی خاطر نشان کرد: در سال 96 با برنامه های متعدد و فشرده تلاش داریم توان رزم بسیجیان را بالا ببریم و دستور فرماندهی کل سپاه این است که سعی شود گردان امام حسین بسیجیان بی خبرند از لحاظ عقیده توان آمادگی جسمانی به حدی که همین بسیجیان گردان های امام حسین(ع) در خط مقدم دشمن با دشمن بجنگند.

وی با تقدیر و تشکر از بسیجیان، گردان ها را هدیه الهی عنوان کرد که به دستور رهبری افتتاح شد گفت: بسیجیان تا پایان سال 96 با جهاد اقتصادی و سازندگی و جهاد رزمی اسلام و انقلاب را به پیش می برند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها