فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد؛

امدادرسانی نیروی زمینی ارتش به آسیب دیدگان زلزله در فریمان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: 3 اكيپ از نيروهاي قرارگاه منطقه‌اي شمال شرق نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در روستاهاي زلزله زده فريمان مستقر شدند.
کد خبر: ۸۸۴۷۹۳۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
امیر سرتیپ دوم رضا آذریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار داشت: یک اکیپ آواربرداری به همراه ۲ لودر و کامیون  کار آواربرداری و کمک به روستاییان را در روستاهای زلزله زده کارغش و الغور آغازکرد.
 
وی با بیان این که دو اکیپ امدادی نیز با حضور ۳ پزشک،  کار ویزیت و تحویل داروی رایگان اهالی زلزله زده را انجام می‌دهند، تصریح کرد: از صبح تا عصر امروز ۱۰۰ نفر از اهالی این روستاها ویزیت‌شدند.

امیر سرتیپ دوم آذریان ادامه‌داد: نیروهای ارتش ۱۶۰ بسته موادغذایی شامل برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی و غیره را به ارزش ۲۰میلیون تومان در مناطق زلزله‌زده توزیع‌کردند و یک وعده غذای گرم نیز در بین ۲۶۰ نفر از اهالی منطقه توزیع شد.

آذریان در بازدید از مناطق زلزله‌زده خاطرنشان کرد: حداقل تا پنج روز دیگر کار امدادرسانی و آواربرداری منازل تخریب‌شده این روستاها ادامه‌دارد.

گفتنی است؛ مردم حادثه‌دیده و مسئولان فریمان از حضور نیروهای ارتش و امدادرسانی آنان به زلزله‌زدگان قدردانی‌کردند.

شایان ذکر است، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق کشور و سایر همراهان ابتدا در منزل شهید قاسم قنبری تنها شهید روستای کارغش حضوریافتند و لوح تقدیر و هدیه‌ای را به مادر این شهید بزرگوار اهداکردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها