خبرهای داغ:
عضو ستاد مرکزی راهیان نور سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین

راهیان نور بهترین فرصت برای تفهیم دشمن شناسی است

فرمانده سابق حوزه سیدالشهدا شهر اقبالیه اظهار داشت: دوران دفاع مقدس همچو برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می درخشد که باید همگی این ایام را بعنوان ایام الله گرامی داشته و به همدیگر یادآور شویم.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۲۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
سیدعلی بابایی فرمانده سابق حوزه سیدالشهدا شهر اقبالیه در گفت و گو با خبرنگار بسیج ناحیه امام سجاد ع قزوین اظهار داشت: دوران دفاع مقدس همچو برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می درخشد که باید همگی این ایام را بعنوان ایام الله گرامی داشته و به همدیگر یادآور شویم.
وی گفت: شهدا نماد ایستادگی و مقاومت هستند و شهدای عظیم الشان ما به عنوان اسوه های ایستادگی، ایثار و مقاومت نشان دادند که می توان با ایمان و توکل به خدا در مقابل ابرقدرت ها ایستادگی کرد.
بابایی با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، اذعان داشت: هرساله دانش آموزان و دانشجویان که در اردوهای راهیان نور حضور پیدا می کنند، که این خود مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد و هنوز جنگ تمام نشده است، جنگ قبلی جنگ سخت بود و الان شکل تاکتیک دشمن عوض شده است وبه صورت نرم شروع به کار کرده است.
عضو ستاد مرکزی راهیان نور سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین تأکید کرد: راهیان نور بهترین فرصت برای تفهیم دشمن شناسی و مقابله با جنگ نرم است و دراین زمینه باید کار مضاعف کرد همانطور که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته و دارد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری سالهای طولانی است که به بحث اقتصاد اشاره دارد و توصیه به فعالیت های زیاد در این زمینه دارد و امسال هم که فرمودند اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، که همه باید در این راستا بکوشیم تا موجب تولید فراوان و رفع بیکاری شود.
وی یادآور شد: مردم و مسئولین با همکاری و کمک هم کشور را از اقتصاد بیمار نجات دهیم و باید دیدگاه ها به بیرون از کشور نباشد اقتصاد مقاومتی ریاضت نیست.
بابایی در خاتمه تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی به جا و درست استفاده کردن است که این وظیفه ماست و فرهنگ اقتصاد مقاومتی را باید شروع کرد همچنان که بسیج در این زمینه وارد شده است.



4001/پ30/ب/205
ارسال نظرات
پر بیننده ها