خبرهای داغ:
استاد دانشگاه:

مشکل اصلی استکبار با اسلام ناب و انقلاب اسلامی است

استاد دانشگاه با بیان اینکه امروز برخی از کشورها جهوری اسلامی بوده و با استکبار دوست وهمدل هستند، گفت: مشکل اصلی استکبار با اسلام ناب و انقلاب اسلامی است که آن هم فقط در ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۲۷۶۵۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احمدعلی فلاح در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) بیان داشت: استکبار با اسلامی که اکثر کشورها دارند هیچ مشکلی ندارد و حتی حمایت نیز می کند.

وی با بیان اینکه امروز برخی از کشورها جهوری اسلامی بوده و با استکبار دوست و همدل هستند، افزود: مشکل اصلی استکبار با اسلام ناب و انقلاب اسلامی است که آن هم فقط در ایران اسلامی است.

این استاد دانشگاه ابراز داشت: کشورهای اسلامی که بعضی از نیروهای بصیر و انقلابی آنان مدافع حرم هستند از ترس حاکمان خود وقتی شهید می‌شوند در کشور ما تشییع وبه خاک سپرده می‌شوند چراکه حاکمان آن کشورها با داعش هم عقیده بوده و طرفدار داعش هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکائی مشکل دارد، تصریح کرد: بعضی از افراد در جامعه درصدد تحریف اسلام و اندیشه‌های امام خمینی(ره) هستند که می‌طلبد نیروهای انقلابی به ویژه بسیجیان و دلسوزان انقلاب با بصیرت‌افزایی در مقابله با این امر ورود کنند تا این انقلاب از تمام خطرات محفوظ بماند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات