خبرهای داغ:
بخشدار خزل:

امام(ره) با تکیه بر اخلاق اسلامی انقلاب را پیش برد

بخشدار خزل با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها یک انقلاب سیاسی نیست، گفت: امام(ره) با تکیه بر اخلاق اسلامی انقلاب را به پیش برد و اگر توجه به اخلاق نبود کینه توزی و انتقام گیری در اوایل انقلاب باعث می‌شد تا کشور درگیر جنگ داخلی شود و انقلاب ناکام بماند.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۹۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، راهپیمایی 22 بهمن در بخش خزل شهرستان نهاوند با حضور رئیس حوزه علمیه نهاوند، امام جمعه فیروزان، مسئولان، مردم شهیدپرور شهر فیروزان و بخش خزل برگزار شد.

بخشدار خزل در این مراسم گفت : انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است که بذر آن را امام راحل در دل مردم وطن کاشت و با خون پاک هزاران جوان آبیاری شد و رژیم طاغوت را برای همیشه از مملکت بیرون راند و حریت و آزادگی و استقلال را در سایه اسلام ناب به ملت هدیه کرد.

فرهاد جهانیان افزود: ۳۸ سال پیش در چنین ایامی قیام مردم ایران برای به دست گرفتن سرنوشت کشور به نتیجه رسید مردم صدها سال بود که تحت نظام سلطه زندگی می کردند و یک فرد مستبد بر سرنوشت کشور حاکم بود مردم در نهضت ها و قیام‌های متعدد از جمله قیام بزرگ مشروطه توانستند سایه استبداد را از سر این کشور بردارند.

وی تصریح کرد: همچنین ده‌ها سال بود که قدرت‌های خارجی به ویژه آمریکا بر سرنوشت مردم مسلط بودند مردم به دنبال استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بودند.

بخشدار خزل عنوان کرد: مردم در قالب همین سه شعار توانستند استقلال خود را به دست آورند و به سلطه خارجی پایان دهند و رهایی و آزادی را به دست آورند و در چارچوب اسلام و ارزش‌های دینی نظامی را که خواسته آنان بود با رأی قاطع برپا کنند.

وی ادامه داد: اگر این حرکت اجتماعی در کشورمان از دل نهاد دین سر بر نمی آورد و رهبری آن به عهده یک مرجع عالیقدر و رهبر مورد اعتماد مردم نبود نمی‌توانست مردم را بسیج کند و نظامی که مردم به آن تکیه کنند و مورد احترام جهانیان باشد، روی کار بیاید، با همان ترکیبی که امام راحل برای ما بیان کرد«جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد».

جهانیان با اشاره به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی تنها یک انقلاب سیاسی نیست، گرچه با سیاست به طور تنگاتنگ آمیخته شده است اما بعد اخلاقی انقلاب اسلامی را باید در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: امام(ره) با تکیه بر اخلاق اسلامی انقلاب را به پیش برد و اگر توجه به اخلاق نبود کینه توزی و انتقام گیری در اوایل انقلاب باعث می‌شد تا کشور درگیر جنگ داخلی شود و انقلاب ناکام بماند.

بخشدار خزل با بیان اینکه مسئله دیگر حفاظت و حراست از انقلاب و اهداف آن است، ابراز داشت: در این مدت حمایت همه جانبه توسط مردم و حراست توسط نیروهای نظامی و انتظامی، سپاهیان و ارتشیان از انقلاب صورت گرفته و اجازه نداده اند هیچکس به انقلاب و به کشورمان بد نگاه کنند .

وی اضافه کرد: مسئله بعدی رهبری عالمانه و اندیشمندانه مقام معظم رهبری پس از رحلت امام(ره) بود که انقلاب را در همان مسیر هدایت کردند.

جهانیان افزود: توجه به معیشت و گسترش عدالت و بردن خدمات به اقصی نقاط کشور نیز موضوع مهمی است که در این مدت به آن توجه شده است و هم اکنون جوانان ما در دورترین نقاط کشور انتظاراتی دارند که جوانان پایتخت داشته باشند و این نشان می دهد که انقلاب ما توانسته انتظار برقراری عدالت و برابری و یکسان بودن را در جامعه نهادینه کنند اگرچه هنوز مردم ما نیاز به خدمات رسانی دارند.

وی افزود: مبارزه با استکبار و صهیونیسم نیز از مسائلی است که ملت ما پس از انقلاب هیچگاه فراموش نکرده و همواره با آمریکا و صهیونیسم نقشه‌های خصمانه آنان مقابله کرده‌اند و همواره یار و یاور ملت های ستمدیده در جهان بوده ایم.

بخشدار خزل با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از مواردی است که در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه بوده و مقام معظم رهبری نیز به آن توجه ویژه داشته اند و دولت تدبیر و امید تلاش کرده تا آن را در جامعه نهادینه و پیاده‌سازی کند، گفت: همه ما با صرفه جویی و توجه به تولید و خودکفایی باید کاری کنیم که اقتصادمان از وابستگی به دنیا منقطع شود.

وی یادآور شد: هم اکنون به جایی رسیده‌ایم که تحولات و معادلات سیاسی دنیا کمتر بر اقتصاد کشور ما تاثیرگذار است به طوری که ظالمانه ترین قانون‌ها توسط رئیس جمهور جدید آمریکا علیه ما تصویب می‌شود اما در اقتصاد ما بحران به وجود نمی‌آید این در حالی است که قبلاً اگر تهدیدی از طرف کشورهای مستکبر می‌شد گرانی و تورم در کشور ما سرعت بیشتری به خود می‌گرفت.

جهانیان ادامه داد : مسئله بعدی بحث مذاکرات هسته ای و به نتیجه رساندن برجام است که نشانه اقتدار و افتخار کشور ایران است که با تدبیر و برنامه‌ریزی دولت و حمایت و هدایت مقام معظم رهبری تیم مذاکره کننده هسته ای ما در مقابل کشورهای دنیا وضعیت را به جایی رساندند که اکنون این آمریکا است که تلاش دارد معاهده بین المللی برجام را نقض کند، معلوم است که برجام به ضرر آنها و سند پیروزی کشور ما است.

وی ادامه داد: این در حالی است که قبل از این هرگاه تحریم ها و قطعنامه‌های ظالمانه علیه کشورمان تصویب می‌شد ما بودیم که تلاش می کردیم آنها را دور بزنیم اما اکنون این آمریکاست تلاش می کند برجام را دور بزند و نقض کند .

بخشدار خزل با تأکید بر وحدت و همدلی بین آحاد مختلف جامعه گفت: وحدت ضامن بقای انقلاب است و باید از تفرقه و جدایی دوری کنیم، کسانی که از تفرقه افکنی و نفرت پراکنی کینه‌توزی دم می‌زنند قطعاً دلسوز نظام نیستند و وحدت جامعه را نشانه رفتند.

وی با تقدیر از ستاد دهه فجر که در این ایام مبارک برنامه های بسیار خوبی در سطح بخش اجرا کردند، خاطرنشان کرد: افتتاحیه های جشن پایان گازرسانی به بخش خزل که ۱۱ روستا گاز دار شدند و افتتاحیه کانون شهید آوینی و سالن ورزشی کهریز از جمله اقدامات این ایام بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات