خبرهای داغ:
امام جمعه همدان عنوان کرد

جنایات داعش در عراق و سوریه حاصل حمایت‌های آمریکا و غرب

امام جمعه همدان جنایات داعش در عراق و سوریه را حاصل حمایت‌های آمریکا و غرب دانست و گفت:این‌ها که داعش را به‌وجود آوردند و سبب ریخته شدنخون هزاران انسان بی‌گناه را فراهم آوردند، حالا خود زبان به اعتراف گشوده‌اند.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۳۰
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوایی که نشات گرفته از بینش حقیقی انسان باشد او را به سعادت دنیا و آخرت رهنمون می‌کند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) گفت: لازم است از تمامی کسانی که در برپایی این مراسم معنوی در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا تلاش کردند قدردانی کنم؛امام جعفر صادق (ع) در حدیثی می‌فرماید هرکس در حق مادر ما فاطمه زهرا (س) شناخت پیدا کند، توانسته است شب قدر را درک کند؛ این حدیث ارزشمند به ما می‌گوید که واجب است همگان بنا به استطاعت خود در راستای شناخت حضرت زهرا(س) تلاش کنند.

محمدی با اشاره به شخصیت و جایگاه والای حضرت زهرا(س) در عالم بیان کرد: در روز محشر بسیاری از افراد که شاید جزء شیعیان هم نباشند به سبب محبت و دوستی حضرت زهرا(س) مورد شفاعت ایشان قرار می‌گیرند، هرکس شیعه حضرت زهرا(س) است باید سراسر وجودش خیر باشد و کمک به مردم در اولویت کار او قرار گیرد.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت مناسب بارش باران و برف گفت: باید همت کنیم در مسئله نهال‌کاری با توجه به اینکه شهر همدان به‌عنوان شهر سبز معرفی شده؛تلاش و به سمت بیایان‌زدایی حرکت کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اعلام خبر متلاشی‌شدن 400 باند قاچاق کالادر کشور گفت: این پدیده شوم اشتغال و صنایع ما را تهدید می‌کند به‌همین سبب لازم است همگان به خرید کالای داخلی و عدم خرید کالای قاچاق توجه کنند.

وی با اشاره به سخنان اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه به دنبال راه‌اندازی ناتوی عربی در برابر جمهوری اسلامی هستند، گفت: اسلامی که حاصل تفکر اهل بیت(ع) نباشد نتیجه‌اش جمع شدن زیر علم رژیم صهیونیستی می‌شود.

محمدی جنایات داعش در عراق و سوریه را حاصل حمایت‌های آمریکا و غرب دانست و افزود:این‌ها که داعش را به‌وجود آوردند و سبب ریخته شدنخون هزاران انسان بی‌گناه را فراهم آوردند، حالا خود زبان به اعتراف گشوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات