خبرهای داغ:
مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان خبر داد

جریمه 70 میلیون ریالی شرکت پخش دارو در همدان

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدانگفت: یک شرکت پخش داروی دام و طیور در همدان به اتهام خرید و فروش کالا برخلاف ضوابط و مقررات به پرداخت 70 میلیون ریال جريمه محکوم شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۵۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به محکومیت شرکت پخش داروی دام و طیور در همدان اظهار داشت: این شرکت به اتهام خرید و فروش کالا برخلاف ضوابط و مقررات محکوم شد.

وی افزود: با توجه به گزارش اداره دامپزشکی یک شرکت پخش داروی دامی اقدام به خرید و فروش واکسن از مبادی غیرمعتبر کرده بود که با ارجاع موضوع به تعزیرات حکومتی همدان و تشکیل پرونده در شعبه پنجم این اداره کل پس از سیر مراحل قانونی این شرکت به پرداخت 70 میلیون ريال جریمه در حق دولت محکوم شد.

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان همچنین با اشاره به جریمه يك واحد آرایشگاه زنانه عنوان کرد: این آرایشگاه زنانه به اتهام گرانفروشی خدمات آرایشگری، عدم صدور فاکتور و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جریمه شد.

وی ادامه داد: براساس گزارش رسیده در خصوص این واحد صنفی مبنی بر تخلفات متعدد، پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی توسط شعبه پنجم تعزیرات حکومتی همدان به پرداخت مبلغ 9 ميليون و 200 هزار ريال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات