خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه 3 ميليارد ريالی قاچاقچی بادام هندی در ملایر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچي بادام هندی در تعزیرات حکومتی همدان بیش از 3 ميليارد ريال جريمه و خودرو وی نیز مصادره شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۱۹۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
 علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: فردی که مقدار 14 هزار کیلوگرم بادام هندی قاچاق به ارزش3 میلیارد و 88 میلیون ریال به وسیله خودرو کامیون در شهر ملایر حمل می کرد دستگیر و برای رسیدگی به اتهام ارتکابی به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالاوارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر تحویل شد.

وی افزود: پس از جری تشریفات قانونی مشارالیه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 100 میلیون ریال جزاي نقدي، ضبط کالا و مصادره یک دستگاه خودرو کامیون که برای حمل کالای قاچاق استفاده می شد به نفع دولت محكوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان همچنین با اشاره به جریمه میلیاردی قاچاقچی لوازم خانگی عنوان کرد: فردی که اقدام به قاچاق قابلمه خارجی به ارزش یک میلیارد و 254 میلیون ریال به وسیله خودرو کامیون کرده بود دستگیر و متهم با پرونده برای رسیدگی به اتهام ارتکابی به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالاوارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: مشارالیه پس ازجری تشریفات قانونی علاوه برضبط کالا به نفع دولت، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و600 میلیون ریال جزاي نقدي محكوم شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار