خبرهای داغ:
مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان از محكوميت 3 میلیارد ریالی قاچاقچیان و ضبط اتوبوس به نفع دولت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۰۳۹۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: قاچاقچيان گوشی تلفن همراه، پاسور و آب نبات در تعزيرات حكومتي همدان بیش از 3 میلیارد و 343 ميليون ريال جريمه شدند.

وی افزود: قاچاقچيان گوشی‌ها و پاسورها را در اتوبوس جاسازی کرده بودند که علاوه بر ضبط كالا و خودرو به پرداخت جزاي نقدي درحق صندوق دولت نيز محكوم شدند.

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان ابراز داشت: سه نفر که تعداد 327 عدد گوشی تلفن همراه، تعدادی کولر گازی و تلویزیون LED، پاسور، شکلات و آب نبات در مجموع به ارزش یک میلیارد و 249 میلیون و 698 هزار ریال را به وسیله یک دستگاه اتوبوس اسکانیا به صورت جاسازی شده حمل می‌کردند دستگير و پرونده‌اي در اين خصوص در تعزيرات حكومتي همدان تشكيل شد.

وی ادامه داد: شعبه چهارم ویژه قاچاق کالا وارز اين اداره كل مشاراليهم را علاوه بر ضبط كالا واتوبوس حامل بار قاچاق به پرداخت جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

حسن‌پور عنوان کرد: درخصوص اتهام حمل، مباشرت و نگهداری 660 دست پاسور(ورق بازی) به لحاظ دارا نبودن صلاحیت ذاتی، قرارعدم صلاحیت به شایستگی و صلاحیت دادسرای عمومی و انقلاب همدان صادر شد.

وی تصریح کرد: همچنین فردی که تعداد 58 عدد گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 454 میلیون و 679 هزار ریال را به وسیله خودرو پراید در نهاوند حمل می‌کرد دستگیر شد.

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان عنوان کرد: پس از سیر مراحل قانونی توسط شعبه ویژه قاچاق تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند علاوه بر ضبط کالا و خودروی حامل بار قاچاق به پرداخت مبلغ 453 میلیون و879 هزار و747 ریال جریمه درحق دولت محکوم و رأی صادره اجرا و جریمه به حساب خزانه دولت واریز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات