خبرهای داغ:
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

آغاز طرح نظارتی ويژه نوروز تعزيرات حکومتی استان همدان

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز از 28 بهمن ماه سال جاری توسط تعزيرات حكومتي استان همدان در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۸۲۸۶۳۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در آستانه سال جديد، طرح نظارتي ويژه نوروز 96 از 28 بهمن ماهبا همكاری ساير دستگاه‌ها کلید خورد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح افزایش و تولید پرونده نیست بلکه هدف اصلی اجرای این طرح، همکاری تنگاتنگ با عوامل نظارتی ویژه نوروز در امر تنظیم بازار و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با متخلفین و گران‌فروشان است.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت:براساس سياست‌هاي سازمان تعزيرات حكومتي و در راستاي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان با شروع خريدهاي نوروزي شهروندان و لزوم پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب، تعزیرات حکومتی همانند سنوات گذشته با همکاری و هماهنگی سازمان های صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشكي، اتاق اصناف، استاندارد، سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط تمهیدات لازم برای برگزاری طرح نظارتی ویژه نوروز را با تشكيل گشت‌های مشترک سیار به منظور بازرسی از واحدهای صنفی سراسر استان در دستور کار خود قرارداد.

وی ادامه داد: این طرح نظارتی از 28 بهمن ماه 95 آغاز و تا پايان تعطيلات نوروز ادامه دارد .

حسن‌پور تصریح کرد: اولویت‌های این طرح در سه گروه کالا و خدمات صنفی، بهداشتی و درمانی، قاچاق کالا و ارز اجرایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در بخش‌های پوشاک و البسه، شرکت‌های مسافرتی و آژانس‌ها، فروش بلیط‌های مسافربری قطار و هواپیما و اتوبوس و تمام پایانه‌های مسافربری و همچنین مواد پروتئینی و غذایی و رستوران‌ها و آجیل و خشکبار، شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه مواد آرایشی و بهداشتی، قاچاق کالا و ارز، مراکز اسکان و پذیرایی و اقامتی و هتل‌ها، اماکن تاریخی و تفریحی و فرهنگی، میدان‌های میوه و تره‌بار و مراکز بهداشتی- درمانی نظارت مستقیم وجود خواهد داشت.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان یادآور شد: در سال‌های گذشته این طرح از اواسط اسفند ماه برگزار می‌شد اما به دستور ریاست سازمان امسال این طرح 17 روز زودتر شروع شده و در حال حاضر در سراسر استان درحال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین جلسه توجیهی وهماهنگی نیز با با اتحادیه پوشاک همدان در راستای پیشگیری از وقوع تخلف و تسریع در امر بازرسی برگزار شد و راهکارهای لازم در خصوص برگزاری گشت‌های مشترک با حضورکارشناسان اتحادیه پوشاک مورد برسی قرار گرفت وئاتحادیه پوشاک ملزم شد که نسبت به نصب اتیکت قیمت برروی تمام اجناس خود اقدام کند.

حسن‌پور ختصریح کرد:سامانه پیامکی 300000135، تلفن گویای 135 و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات