خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد

توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۶۸۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ منصورملکی اظهار داشت: در پی اطلاع واصله مبنی براینکه اشخاصی با یک دستگاه اتوبوس اقدام به انتقال کالای قاچاق می کنند موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل پلیس اطلاعات شهرستان پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم قضایی با همکاری عوامل یگان امداد شهرستان نسبت به کنترل محور مورد نظر اقدام و اتوبوس مورد نظر را در یکی از محورهای مواصلاتی ورودی حوزه استحفاظی شهرستان نهاوند متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال در این شهرستان گفت: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این اتوبوس ۲۲ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، یک دستگاه کمپرسور، سه دستگاه ترانس برق، ۸ دستگاه شمارشگر مشابه کنتور برق، ۱۰ کارتن سم ۵ کیلویی خارجی قاچاق به همراه تعدای اقلام ممنوعه کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: دراین رابطه ۲ نفر دستگیر و برابر دستور مقام قضایی خودرو اتوبوس نیز توقیف و پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و تحت رسیدگی قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات