خبرهای داغ:

برگزاری محفل انس با قرآن در واحد پیشگام شهید بهشتی شاهرود

محفل انس با قرآن به همت واحد پیشگام شهید بهشتی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۶۵۹۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت واحد پیشگام شهید بهشتی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان، محفل انس با قرآن و عترت در نمازخانه مجتمع آموزش شهید بهشتی شاهرود برگزار شد.

در این محفل نورانی که بسیجیان عضو حلقه های صالحین واحد حضور داشتند، قاریان نوجوان واحد و ممتاز شهرستان به قرائت آیات نورانی کلام الله مجید پرداختند.

در این برنامه حجت الاسلام نورآبادی مدیر عقیدتی نظارت حوزه کربلا بسطام و مربی صالحین بسیج دانش آموزی در سخنانی با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی انسان گفت: در احادیث از پیامبر و ائمه داریم که نوجوان و جوانانی که با قرآن انس داشته باشد،قرآن با پوست و گوشت و خونش آمیخته می شود و با او همیشه همراه است.

وی افزود: قرآن کتاب انسان سازی و راهنمایی عمل ما در زندگی فردی و اجتماعی است که با مطالعه و تفکر و تعقل در آن می توانیم راه هدایت و مسیر زندگی خود را درست طی کنیم.

نورآبادی خاطر نشان کرد: انس و الفت با قرآن شب روشنی قلب ما می شود و باعث می شود گناهان و خطاها در ما کمتر راه یابد و ما بتوانیم در زندگی دنیا و آخرتمان در مسیر درست حرکت کنیم.

در این برنامه که با همکاری دارالقرآن تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد سوالات قرآنی مطرح و به برندگان هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها