دبیر ستاد مردمی حماسه 9 دی خراسان رضوی خبر داد

برگزاری 25 برنامه محوری مرتبط با حماسه 9 در خراسان رضوی

دبیر ستاد مردمی حماسه 9 دی خراسان رضوی از برگزاری 25 برنامه محوری مرتبط باحماسه 9 دی به همت 30 تشکل مردمی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۴۸۶۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد جواد قاسم پورظهر امروز در نشست خبری حماسه 9 دی در مشهد با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم اظهار داشت: هر سال برای مراسم ۹دی به روایت تاریخی می پرداختیم زیرا نباید جریان فتنه را بگذاریم عده ای تحریف کنند.
 
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که عده‌ای به دنبال درست کردن یک انقلاب در امتداد خط فتنه هستند به وظیفه خطیر جبهه انقلاب در راستای روشنگری و بصیرت‌افزایی تاکید کرد.
 
قاسم پور اظهار داشت: برنامه‌های ۹ دی در پنج محور مراسمات مردمی، فضاآرایی شهری، تولیدات مردمی، سلسله جلسات توانمندسازی فعالان و مبلغان ۹دی و فضای مجازی برگزار می‌شود که سخنران شب 9 دی آیت الله علم الهدی در مهدیه مشهد و صبح آن حجت الاسلام ماندگاری خواهد بود.
 
وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های کلیدی ۹ دی استان علاوه بر مشهد در شهرهای نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار، سرخس و طرقبه‌شاندیز نیز برگزار می‌شود.
 
دبیر ستاد مردمی 9 دی همچنین اضافه کرد: در سطح استان ۲۵ برنامه محوری با حضور حضرات آیات علم‌الهدی، صدیقی و مصباح و حجج‌اسلام رئیسی، پناهیان و ماندگاری و اساتیدی همچون رحیم‌پورازغدی، حسینی، باقری برگزار می‌شود.
 
وی به برپایی ۱۵ ایستگاه بصیرت افزایی همچون سنوات گذشته اشاره داشت.

برنامه ها از دوم تا شانزدهم دیماه ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها