خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی بسیج شاهرود

توجه به سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راهکارهای مبارزه با جنگ نرم

مصطفوی در برنامه تربیت و تعالی حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود گفت: توجه به سبک زندگی و ارزش های ناب الهی،اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از راهکارهای مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۵۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا مصطفوی در برنامه تربیت و تعالی بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری(س) که با حضور فرمانده پایگاه های بسیج و فرماندهی و شورای حوزه صدیقه در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت موضوع نفوذ و تهاجم فرهنگی دشمن در عصر حاضر اظهار کرد: امروز تمام جبهه کفر در برابر جبهه اسلام ناب بسیج شده اند و باید مراقب باشیم و با بصیرت با این تهدیدات و توطئه ها مقابله نماییم.

وی افزود: رهبر انقلاب بارها و بارها بر جریان نفوذ و تهاجم فرهنگی تاکید دارند اما متاسفانه برخی مسئولین ما بر این موضوعات مهم بی توجه هستند و حتی با اظهار نظرهایی عجیب بر خلاف منویات رهبری فرزانه انقلاب عمل می کنند.

مصطفوی با بیان اینکه امروز در سراسر منطقه توطئه های دشمن مشهود است بیان کرد: دشمنان ما سرتاسر کشور ما را به آشوب و جنگ و درگیری مذهبی و قومی کشانده اند تا انقلاب اسلامی را محصور نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا به هرج و مرج کشاندن منطقه و حضور در منطقه برای چپلول سرمایه های مادی این منطقه است و مهار جمهوری اسلامی و تفکر شیعی مهمترین هدفی است که آنها دنبال می کنند.

کارشناس سیاسی بسیج شاهرود با تاکید بر اینکه باید همه به خصوص مسئولین و دولتمردان ما هوشیار باشند و دل در گرو دشمن و استکبار نبندند عنوان کرد: رهبری بارها و بارها آمریکا را شیطان بزرک نامیدند و بر بدعهدی های او تاکید کرده اند و باید از این سخنان و تاریخ درس بگیریم و گوش به فرمان ولایت باشیم تا در امنیت و آرامش بمانیم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و نفوذ در خانواده ها گفت: امروز دشمن در درون خانواده های ما در بطن خانه ها حضور دارد و شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی تلفن همراه راه نفوذ دشمن در خانه و خانواده و ارکان جامعه ما هستند.

مصطفوی اضافه کرد: مراقبت از کانون خانواده وظیفه شما ماداران است و باید با ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی خود و بروز شدن نسبت به ابزار روز جامعه بتوانید با این جنگ نابرابر مقابله و فرزندان و خانواده خود را حفظ نمایید.

وی ادامه داد: امروز هیچ کس از این جنگ در امان نیست و باید خود را مجهز به سلاح نرم و فرهنگی در برابر این تهاجم نماییم و با جدیت باید در این مسیر وارد شویم و خود و نسل آینده را نسبت به این تهدیدات واکسنه نماییم.

مصطفوی افزود: توجه به سبک زندگی و ارزش های ناب الهی،اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از راهکارهای مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها