خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:

قدرت ایران در جامعه بین الملل استکبار را پای میز مذاکره کشاند

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: امروز به برکت دفاع مقدس تجربیات بسیار گران سنگی برای ایران حاصل شده است و این قدرت بین المللی ایران است که آمریکا را به پای میز مذاکره کشانده است.
کد خبر: ۸۷۵۳۹۱۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام محمد ذکایی مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین به مناسبت هفته ی دفای مقدس در مدرسه رضی لوالدین گفت: به فرمایش رهبر عزیزمان زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: این به چه معناست؟ یعنی این که به وصیت شهدا عمل کنید وصیت شهدا چه بود مگر سفارش به نماز اول وقت، سفارش به پیروی از ولایت فقیه و سفارش به حجاب.

ذکایی تصریح کرد: هشت سال کل دنیا با ایران جنگید اما نتواست وجبی از خاک ایران را تصرف کند، نتوانست ایمان و اعتقاد این ملت را بگیرد لذا مراقب باشیم در جنگ نرم که بعد از جنگ سخت آغاز شده است ایمان و اعتقادتمان را از ما نگیرند چرا که امروز جنگ، جنگ اعتقاد است .

وی با اشاره به ابعاد و حالات جنگ نرم تبیین کرد: دزد همیشه جایی را در نظر می گیرد که آنجا متاعی باشد، شیطان هم اطراف کسانی می‌چرخد که ایمان داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: اگر شیطان دور شما می‌چرخد هم خوشحال باشید و هم ناراحت، خوشحال از اینکه ایمان دارید و ناراحت از اینکه مبادا این ایمان به یغما برود و این دشمن که خود را کدخدای دنیا می‌داند و بقیه‌ مردم را حیواناتی در قالب انسان، به همین جهت به راحتی در سوریه در یمن در عراق و میانمار  آدم می‌کشند.

ذکایی اذعان کرد: امروز با جنگ نرم لباس های ما را عوض می‌کنند، دختران من ایمانتان را حفظ کنید که فرج امام زمان نزدیک است، ان شا الله بتوانید با حفظ ایمان از زمینه سازان ظهور قرار بگیرید.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسن(ع) در پایان گفت: امروز به برکت دفاع مقدس تجربیات بسیار گران سنگی برای ایران حاصل شده است و این قدرت بین المللی ایران است که آمریکا را به پای میز مذاکره کشانده است.

وی خاطر نشان کرد: این قدرت محصول پایداری مردم نجیب ایران است، گمان نکنیم که قدرت دیپلماسی آنها را به پای میز مذاکره کشانده است، بدیهی است که اگر دشمنان یقین کنند که ایران سلاح نظامی را کنار گذاشته است قطعا در نابودی ایران تردید نخواهند کرد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها