خبرهای داغ:
در تيپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان؛

نخستین یادواره شهدای مدافع حرم استان سمنان برگزار شد

نخستین يادواره شهداي مدافع حرم استان سمنان در تيپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۸۳
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمين فرازي در اين يادواره ضمن گراميداشت شهداي مدافع حرم حضرت زينب (سلام الله عليها) گفتند همانطور كه حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب فرمودند ما مديون شهداي مدافع حرم هستيم اگر اين شهدا جانفشاني نمي كردند و در ديار دور از وطن با دشمن نمي جنگيدند مردم ما بايد در شهر هاي كشور و در همدان و كرمانشاه جلوي تكفيريها را مي گرفتند.

وي با اشاره به اين كه در طول تاريخ شهدا جاودانه مي مانند افزود: دل كندن از خانواده و كشور و جنگيدن در مناطق ناشناخته و غريب براي بالا نگه داشتن پرچم دين و اسلام كار بسيار سختي بود كه اين شهداي مدافع حرم توانستند به خوبي انجام دهند و به رستگاري برسند.

در اين مراسم كه آحاد مردم شهيد پرور استان و خانواده هاي شهداي مدافع حرم استان حضور داشتند سردار قاسم زاده فرمانده تيپ 12 قائم آل محمد (عج) به مدعوين و ميهمانان خير مقدم گفت.

حاج علي كلهر مداح اين مراسم بودند كه همگي را به فيض رساند، از جمله قسمتهاي زيباي اين برنامه اجراي زنده گروه نوازندگي عرفان بود كه به شيوه بسيار زيبا ياد وخاطره شهدا را گرامي داشتند، در پايان از خانواده شهداي مدافع حرم تجليل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها