خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان خبر داد:

درخشش صنعت آب و برق استان سمنان در جشنواره شهید رجایی

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان از موفقیت شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان سمنان در جشنواره شهید رجایی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۸۳۰۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سید علی اکبر صباغ ،مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان و رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان درچهل و نهمین نشست این شورا،با اعلام این خبر اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان سمنان در شاخص های عمومی و اختصاصی ، شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در شاخص عمومی و شرکت برق منطقه ای سمنان در شاخص اختصاصی در جشنواره شهید رجایی استان سمنان ، جزء 8 دستگاه برتر اجرایی در بین دستگاه های اجرایی استان معرفی واز سوی دکتر خباز استاندار سمنان مورد تقدیر قرار گرفتند.

مهندس صباغ همچنین ضمن قدردانی اززحمات و تلاش های مجموعه همکاران صنعت آب و برق استان سمنان و حمایتهای مدیران ارشد استان و وزات نیرو و صنعت آب و برق کشور ، به ویژه مردم بزرگواراستان که همواره یار و یاور وزارت نیرو بوده اند ، مدیریت مصرف و صرفه جویی در منابع انرژی را یک ضرورت دانست.

گفتنی است؛ شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان سمنان به منظور ارتقاء کیفیت و بهبود سطح خدمت رسانی به مردم استان از طریق ایجاد همدلی و وحدت رویه و در جهت هم افزایی فعالیتهای شرکت ها ی تابعه و وابسته وزارت نیرو در سطح استان تشکیل شده که با برگزاری جلسات منظم این مهم را پیگیری مي كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها