خبرهای داغ:
در پی طرح الحاق جمهوری اسلامی به پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک

بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود: دولتی ها باید آگاه باشند که این تیر،قلب دفاعی وطن را نشانه رفته است

دولتی ها باید آگاه باشند که این تیر،قلب دفاعی وطن را نشانه رفته است،نمایندگان مجلس بصیرت و تیزبینی لازم را در این امر حفظ نموده تا مورد شماتت آیندگان قرار نگیرند.
کد خبر: ۸۷۴۴۹۹۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی تصویب طرح الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک بسیج دانش آموزی حوزه کوثر بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

به فرموده امام(ره): بسیج دانش آموزی شجره طیبه ایست که باید دانش آموزان از ثمرات آن بیش از گذشته بهره ببرند و رسالت آن در راستای حرکت در مسیر علم آموزی و ارتقاء سطح دانش نوجوانان ایران اسلامی است و هیچ نهاد و سازمانی نخواهد توانست این نهال مقدس را تضعیف کند.

در روزهای سخت مبارزه و جنگ و نبرد حق علیه باطل همین دانش آموزان و بسیجیان رزمنده بودند که با رشادت ها و دلاورمردی های خود این انقلاب را به پیروزی رسانده و با خون شهیدان آن را بیمه نمودند.

وجود 36هزار آلاله خونین عاشق در سنگر تعلیم و تربیت و دلدادگی و ایثار نمونه بارز همین حقیقت است.

حال با پیوستن به این پروتکل چگونه ملت ایران خواهد توانست افتخار آفرینی این نوجوانان دفاع مقدس را نادیده بگیرد؟

حذف بسیج دانش آموزی یعنی انکار شهامت حسین فهمیده و بهنام محمدی و سهام خیام و...

حذف بسیج دانش آموزی یعنی نادیده گرفتن رشادت های شهید حسین صانعی 12 ساله .... اگر قرار است با این کنوانسیون نوجوانان زیر 18 سال از آموزش های فرهنگی ایثار و جهاد محروم شوند دولتی ها باید آگاه باشند که این تیر،قلب دفاعی وطن را نشانه رفته است.

نباید فراموش کرد که اولین کسی که موضوع لزوم ممنوعیت بسیج در کشور را با عنوان حقوق بشر مطرح کرد (شیرین عبادی) جاسوس اسرائیل بود.

حال چرا باید به رغم اختیاری بودن این پروتکل دولتی ها و برخی مجلسی ها برای پیوستن به این پروتکل اختیاری اقدام کنند؟؟ مگر به بدعهدی آن ها در برجام و تعاریف متفاوت آمریکایی ها از یک قرارداد معین و مورد توافق مساهد نکرده ایم؟؟ اصلاً آمریکا به کدام عهد و پیمان خود وفا کرده است؟؟ سازمان ملل اگر نگران حقوق کودکان است گوشزد به کشورهایی داشته باشد که حامی داعش هستند و کودکان را برای نقشه های تروریستی و انتحاری و جنایات آموزش می دهند؛ اگر نگران حقوق کودکان هستند، به فکر نوجوانان و کودکان یمن باشند، چرا سکوت مرگبار کردند؟؟

استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون نونهالان و نوجوانان بسیجی است که با تاسی از حضرت علی اصغر امام حسین(ع) و قاسم ابن الحسن(ع) و عبدالله ابن الحسن(ع) و وهب های کربلای حسینی با تقدیم جان و مال و هستی خود همواره مدافع این انقلاب الهی و مردمی بوده اند.

به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی بسیج دانش آموزی از بدنه بسیج حذف نخواهد شد. ما تا آخر ایستاده ایم....

ما بسیجیان حوزه کوثر شاهرود از نمایندگان مجلس می خواهیم، بصیرت و تیزبینی لازم را در این امر حفظ نموده تا مورد شماتت آیندگان قرار نگیرند.

مسیر ما مسیر امام و حرف ما حرف امام خامنه ای است...   والسلام

ارسال نظرات
پر بیننده ها