خبرهای داغ:
در همایش راه شهید رجایی؛

کتاب "سیره شهید رجایی" رونمایی شد

در همایش راه شهید رجایی، چاپ چهارم کتاب "سیره شهید رجایی" رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۶۷۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در همایش راه شهید رجایی که با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در سالن آمفی تئاتر شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، چاپ چهارم کتاب "سیره شهید رجایی" با حضور مسئولین کشوری و استانی رونمایی شد.


در این مراسم، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی ریاست جمهور، فریدون همتی استاندار قزوین و غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند.


گفتنی است: چاپ چهارم کتاب ارزشمند "سیره شهید رجایی" با شمارگان یک هزار و صد مجلد در 826 صفحه توسط نشر شاهد منتشر شده است.


كتاب "سیره شهید رجایی" مجموعه‌ای با بیش از دو هزار روایت شفاهی و خاطره در ارتباط با شخصیت و زندگی شهید رجایی‌ست که به همت غلامعلی رجایی فراهم شده است.


این کتاب در 12 فصل از خاطرات زندگی شهید رجایی تهیه شده که حاصل بیش از یک صد مصاحبه با کسانی است که با او انس و الفتی دیرینه داشته‌اند.


بسیاری از این خاطرات برای نخستین بار منتشر شده است، از میان نوشته‌های این اثر به راحتی می‌توان به شناخت نسبی لازم از شخصیت فردی و اجتماعی شهید رجایی دست یافت.


این کتاب در 12 فصل شامل، دوران نوجوانی و جوانی، در خانه، شمع محفل خویشاوندان، دوران مبارزه، دوران زندان، دوران تدریس، ویژگی‌های فردی و اخلاقی، آیینه سادگی‌ها، از مردم، با مردم، برای مردم، دوران درخشان، مواضع فکری و دیدگاه‌ها و ضمایم و معرفی روایان خاطرات تدوین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها