خبرهای داغ:
فرمانده پايگاه آمنه(س) همدان:

حفظ حجاب پاسداشت خون شهیدان است

فرمانده پايگاه آمنه(س) همدان در ادامه با اشاره به اهميت حجاب گفت: حفظ حجاب پاسداشت خون شهیدان است و ما باید با رعایت حجاب خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۷۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهري اسدي در مراسم جشن و گرامیداشت دهه کرامت که با حضور 500 نفر از بسیجیان کوی فرهنگیان در پایگاه حضرت امنه(س) برگزار شد با تبريك دهه کرامت، حضرت معصومه(س) را بهترین الگو برای دختران معرفی كرد و بيان داشت: حضرت معصومه(س) الگوی راستین زن در دین مبین اسلام است و دختران باید ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری این بانوی بزرگوار را در مسیر زندگی به کار گیرند.

وي با بيان اهميت شناخت و معرفت در زندگي و با توجه به حديث امام صادق (ع) تصريح كرد: هر کسي به زيارت حضرت معصومه(س)برود خداوند بهشت را بر او واجب مي کند، البته زيارت با معرفتي که با تمام وجود آن حضرت را مشاهده کند.

فرمانده پايگاه آمنه(س) همدان در ادامه با اشاره به اهميت حجاب و معرفي چادر به عنوان حجاب برتر پرداخت و گفت: حفظ حجاب پاسداشت خون شهیدان است و ما باید با رعایت حجاب خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

در ادامه مراسم با حضور شهلا شيخ عليان مسئول دفتر بسيج خواهران و مريم زنگنه فرماندهي حوزه حضرت زهرا(س) همدان از نخبگان و خوشنويسان كوي فرهنگيان و دختران محجبه تقدير به عمل آمد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات