خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند خبر داد

کسب رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی توسط کمیته امداد نهاوند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند از کسب رتبه برتر صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی توسط این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۸۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
علی کاویانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با بیان اینکه دانش، بینش و انگیزه حرفه‌ای لازمه یک مدیر شایسته است، افزود: در جلسه شورای اداری فرمانداری نهاوند، کمیته امداد در بین ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان رتبه برتر صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را کسب کرد.

وی اظهار کرد: کمیته امداد نهاوند با توجه به ارزیابی‌‌های به عمل آمده تیم‌‌های بازرسی و ارزیابی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان، در حوزه های پنج گانه حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، نماز، امر به معروف و نهی از منکر و تکریم ارباب رجوع به عنوان دستگاه برتر معرفی و تقدیر شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند تصریح کرد: کمیته امداد به تأسی از مولای متقیان امیر مومنان(ع) و عمل به سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) با هدف احیاء و تقویت فرهنگ مشارکتی توانسته در راستای کاهش آلام نیازمندان با رویکرد حفظ کرامت خانواده های امداد و کمک به ایجاد توازن اجتماعی و اقتصادی آنها با ایجاد ارتباط عاطفی بین مردم و خانواده های نیازمند موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد توجه ویژه‌ ای به افکار عمومی و نقد سازنده مردم نوعدوست در پیشبرد امور دارد، گفت: این نهاد از تمامی دستگاه ‌ها و سازمان‌ ها و ارگان‌ ها بویژه مردم شهرستان که این نهاد را در راستای رسیدگی به محرومان یاری می‌کنند، قدردانی و سپاسگزاری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار