فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار در گفتگو با "بسیج":

گروه جهادی شهید تهرانی مقدم در سه روستای محروم رشتخوار مشغول به خدمت‌رسانی هستند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار از خدمت‌رسانی گروه جهادی شهید تهرانی مقدم متشکل از 50 جهادگر بسیجی در سه روستای محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۴۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: گروه جهادی شهید تهرانی مقدم متشکل از ۵۰ جهادگر بسیجی با استقرار در روستای نوق، بازه عاشقان، و روستای ریوند علاوه بر تاسیس چند واحد مسکونی در این روستاها برای محرومین به ساخت سرویس بهداشتی و حمام در این روستاها نیز خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی تا پایان تابستان در این شهرستان  ادامه دارد، افزود: جهادگران بسیجی در اقشار مختلف بسیج از جمله، بسیج مساجد و محلات، دانشجویی، دانش اموزی، متخصصین، جامعه پزشکی و فرهنگیان، با حضور یک یا دو هفته ای در روستاهای محروم شهرستان به مردم در عرصه های مختلف عمرانی، بهداشتی، خدماتی، … خدمت رسانی می کنند.

وی در ادامه اذعان کرد: روستاهای نوق، بازه عاشقان، و ریوند، میزبان جهادگران بسیجی در ایام تابستان در شهرستان رشتخوار هستند.

وی هدف اصلی برگزاری این اردوها را ترویج فرهنگ انفلاب اسلامی، ایثار و فداکاری و روحیه خدمت رسانی به مردم دانست و یاداور شد: اردوهای جهادی مختص مردم محروم و نیازمند در مناطق مختلف روستایی و محروم خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار در ادامه تصریح کرد: جهادگران در اردوهای جهادی می‌توانند بعنوان ابزاری برای بیان و انتقال دردهای افراد محروم به مسئولان تلاش کنند.

وی کمک به محرومیت زدایی را یکی دیگر از اهداف اردوهای جهادی دانست و یادآور شد: هنوز در برخی مناطق کشور روستاهای محروم و نیازمندی وجود دارد که از نزدیک باید لمس شوند و در این راستا بسیجیان همواره از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به محرومین دریغ نمی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها