مسئول بسیج سازندگی سپاه قوچان در گفتگو با "بسیج" خبر داد

اشتغالزایی برای بیش از ۳۶۰ نفر از بسیجیان قوچانی در عرصه اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی سپاه قوچان ازایجاد اشتغال برای بیش از 360 نفر از بسیجیان این شهرستان در عرصه اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۸۳۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
حجت زاهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در شرایط موجود اقتصادی کشور، اظهار داشت: طی سال های ۹۲ تا ۹۴ با پرداخت بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و اشتغالزائی توسط سپاه ناحیه قوچان، برای ۳۶۱ نفر از بسیجیان این شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در دو قالب اقتصاد مقاومتی و اشتغالزائی پرداخت شده است، ادامه داد: در سال ۹۲ با پرداخت ده میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون ریال تسهیلات و اجرای ۱۰۵ طرح، برای ۱۷۳ نفر از بسیجیان اشتغال ایجاد شد.

وی افزود: همچنین در سال ۹۳ با پرداخت ده میلیارد و نهصد و چهل میلیون ریال تسهیلات و اجرای ۷۰ طرح برای ۱۲۵ نفر و در سال ۹۴ با پرداخت هشت میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون ریال و اجرای ۵۵ طرح برای ۶۳ نفر اشتغالزائی شده است.

زاهدی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی در تمام عرصه های اقتصاد مقاومتی، اشتغال، محرومیت زدائی و خدمات رسانی در حال فعالیت می باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قوچان تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه قوچان در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش ماهی، شترمرغ، بلدرچین، کاشت زعفران، احداث گلخانه، صنایع بسته بندی و تولید لبنیات با ارائه تسهیلات از جوانان و بسیجیان در مسیر اشتغالزائی و کارآفرینی با رویکرد اقتصاد مقاومتی حمایت می کند.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ ابلاغ نشده است که به محض ارسال ابلاغیه از سوی مسئولان، نسبت به پرداخت تسهیلات و حمایت از بسیجیان کارآفرین اقدام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها