خبرهای داغ:
گروه مستند‌ساز سپاه استان سمنان گزارش می دهد؛

میزبانی خرمشهر از توریست‌های خارجی/ حضور 160 نفر از دانشجویان خارجی مقیم ایران در مقر شهید حسن شاطری استان سمنان

بنابر گزارش های واصله از گروه مستند ساز سپاه استان سمنان، خرمشهر این روزها میزبان توریست‌های خارجی شده است.
کد خبر: ۸۶۵۱۷۸۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
جواد دوست محمدیان مسئول فرهنگی خادمان الشهدا در پادگان شهیدحسن شاطری خرمشهر در گفت‌و گو با خبرنگار اعزامی سپاه استان سمنان به منطقه عملیاتی جنوب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: پادگان شهید حسن شاطری در طول سفر کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی شلمچه میزبان زائران خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی این پادگان بیان کرد: برگزاری نماز جماعت صبح،زیارت عاشورا،دعا ها و مناجات روزانه،ورزش صبحگاهی و صبحانه همگانی و همچنین مراسم بدرقه و استقبال از مسافران از مهم ترین برنامه های پادگان شهید حسن شاطری است.

دوست محمدیان خاطر نشان کرد: زائران پس از بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های شلمچه برای استراحت به این پادگان می‌آیند و مسئولان فرهنگی و خادمان شهدا برای پذیرایی و توزیع محصولات فرهنگی در پادگان همواره حضور دارند.

وی توزیع فلش‌کارت،بروشور ،لوح های فشرده صوتی روایتگر مناطق عملیاتی و بن خرید کتاب 5 هزار تومانی در بین زائران را از دیگر برنامه های فرهنگی این پادگان عنوان کرد و گفت:بن های کتاب برای خرید از فروشگاه کتاب در اندیمشک است .

مسئول فرهنگی خادم الشهدا پادگان شهید شاطری در ادامه اظهارداشت:زائران می‌توانند برنامه های فرهنگی و گزارش فعالیت‌های این پادگان را در کانال تلگرام https://telegram.me/ghaemiyeehدنبال کنند.

وی همچنین از حضور زائران راهیان نور از کشورهای خارجی در مقر شهید حسن شاطری در خرمشهر خبرداد و گفت:از کشورهای چین،پاکستان،اندونزی و روسیه و فرانسه 160نفر زن دانشجوی مقیم ایران در این پادگان مهمان بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها