خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود:

اردوهای راهیان نور تداوم بخش راه ایثار و شهادت است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور در جهت تداوم راه ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۰۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸
محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در جهت عمق بخشی به جوانان در جهت کسب معارف ایثار و شهادت و تبیین آن در جان و فطرت این عزیزان است.

محمد جلیلی افزود: برگزاری راهیان نور یک حرکت فرهنگی برای انتقال ارزش های ناب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان جامعه ماست که امروز در امواج تخریب گر دشمنان قرار گرفته اند و در حال انحراف از مسیر روشن انقلاب اسلامی و شهدا هستند.

وی خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور برگزار می شود تا نسل جوان ما با فرهنگ ایثار و شهادت و استقامت مردانگی ملموس و عینی آشنا شود و با قرار گرفتن در شرایطی که رزمندگان در آن شرایط بودند دشواری ها و مشقت های آن ذدوران را لمس کنند.

جلیلی با بیان اینکه عده ای امروز اعتقادی به فرهنگ ایثار و شهادت ندارند گفت: عداه ای که امروز به این فرهنگ اعتقاد ندارند برای این است که می بینند این فرهنگ برای ارتباط آنها با استکبار دست و پاگیر و سد مستحکمی است و برای همین تلاش می کنند این فرهنگ را تخریب کنند تا راه برای حضور بیگانگان در جامعه ما آسان کنند و این فرهنگ را سد راه می بینند.

وی تاکید کرد: راه مبارزه با استکبار و زیاده خواهی های آن راه حرکت در مسیر شهدا و استادگی و مقاومت است چرا که اگر در مقابل زیاده خواهی دشمن بایستی او عقب می نیشیند و تسلیم می شود همانطور که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی در مقابل همه قدرت های بزرگ عالم ایستادند و پیروز میدان شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها