خبرهای داغ:

اولین کرسی نقدنظریه در دانشگاه آزاد برگزار گردید

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین بیان داشت:اولین کرسی نقدنظریه در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به همت سازمان بسیج اساتید سپاه استان قزوین برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۳۱۵۳۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مهدی نجاتی آتانی مسئول سازمان بسیج اساتیداستان قزوین در اولین نقد کرسی نقد نظریه که در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شدگفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بحث لزوم توجه به تحول در علوم انسانی مراکز متعددی فعالیتهای خوبی را آغاز کردند البته گزارشات این فعالیت ها به خوبی منتشر نشده است.  
وی یکی از قدم های اولیه در حوزه تحول در علوم انسانی نقد مفاهیم اصلی علوم انسانی دانست و بیان داشت:  با توجه به اینکه در بسیاری از مباحث پایه ای علوم انسانی در کشور ما از نظریات غربی استفاده شده و تا زمانیکه دانشمندان ما بطور جدی در نقد آن ورود پیدا نکنند نمی توان انتظار تحول داشته باشیم.
نجاتی ابراز کرد: در دوران طلایی تمدن اسلامی نیز اندیشمندان اسلامی، پس از عبور از نهضت ترجمه و نقد جدی و تشکیک در مباحث علوم یونانی ، ایرانی و هندی و... وارد تولید علم شدند و محتوایی تولید شد که در جهان ماندگار گردید  لذا با توجه به اهمیت موضوع و تفاهم نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان بسیج اساتید، کرسی های نقد نظریه در دانشگاههای کشور در حال برگزاری است.
مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین تصریح کرد:  اولین کرسی با عنوان نقد نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو با همت بسیج اساتید استان و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و با حضور 80 نفر از اساتید رشته مدیریت و روانشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که صاحب نقد جناب آقای دکتر ازگلی ، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) و داوری این کرسی را جناب آقای دکتر الوانی و دکتر عطایی بر عهده داشتند.
گفتنی است در ابتدا جناب آقای دکتر ازگلی به  نقد نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو پرداخت و در ادامه داوران حاضر در کرسی مباحث و نظراتشان را مطرح نمودند و در نهایت به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها