خبرهای داغ:
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری 100 عنوان برنامه طی دهه فجر در پایگاه‌های بسیج خواهران

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان از اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در آستانه دهه فجر در پایگاه‌های بسیج خواهران در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۹۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهلا شیخ علیان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین نقش ولایت فقیه و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به رشادت ها و دلیری‌های مردم در روزهای حماسه ساز انقلاب گفت: فداکاری‌ها و شجاعت زنان و دختران حماسه‌ساز و همیشه در صحنه ایران زمین در پیروزی انقلاب اسلامی فراموش نشدنی است.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان افزود: هر ساله پایگاه های مقاومت بسیج خواهران برنامه های متنوعی را در این ایام ویژه بانوان بر گزار می کنند.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره های غذا، نهضت های روشنگری و کارگاه ها آموزشی، جشن انقلاب و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، مسابقات نقاشی و کتاب خوانی، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، از جمله برنامه‌های این ایام است .

شیخ علیان از اجرای بیش از 100 عنوان بر نامه در آستانه دهه فجر در همدان خبر داد، تصریح کرد: این برنامه‌ها در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و برای عموم مردم برگزار می‌شود .

وی همچنین برگزاری جشن گلریزان جبهه مقاومت را از دیگر برنامه های دهه فجر اعلام کرد و گفت: قرار است این برنامه در مراسم یاد بود سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم برگزار شود.

مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه همدان در پایان یادآور شد: دهه فجر زمان مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهداست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات