خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خبر داد:

اجرای بیش از 35 عنوان برنامه در دانشگاه های شاهرود به مناسبت دهه مبارک فجر

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود از اجرای بیش از 35 عنوان برنامه در دانشگاه های شاهرود به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۸۵۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در این دهه به همت حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود اظهار کرد: در دانشگاه های مختلف سطح شهرستان برنامه های ویژه ای برای دهه مبارک فجر برنامه ریزی شده است که بیش از 35 عنوان برنامه فرهنگی هنری ورزشی بصیرتی و معرفتی را شامل می شود.

وی افزود: حوزه شهید مطهری و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در دهه مبارک فجر بیش از 10 عنوان برنامه اجرا می کنند که سخنرانی دکتر بذرپاش با محوریت مجلس،انتخابات،بایدها و نبایدهای انتخابات و حجت الاسلام قندهاری و دکتر سلیمی نمین با موضوع جریان شناسی فعالین انقلاب از آن جمله است.

جلیلی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه پیامکی فرهنگی انقلاب ،غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری اردوهای جهادی و چاپ ویژنامه و نشریه دانشجویی به مناسبت دهه فجر و حضور در راهپیمایی 22 بهمن از برنامه های دیگر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود است.

وی با اشاره به برنامه های بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد: پخش سرود و ویژه برنامه ورود امام راحل در 12 بهمن،دیدار با خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم و حضور در مقبره شهدای گمنام و برگزاری شب شعر انقلاب از برنامه های بسیج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود بیان کرد: برپایی نمایشگاه عکس انقلاب با همکاری کانون فیلم و عکس و نشست با جوانان انقلاب و جوانان 57 و پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ایام الله دهه فجر می باشد.

وی ادامه داد: برگزاری نشست سیاسی با حضور سردار نوری،برگزاری مسابقه پیامکی انقلاب،مراسم جشن انقلاب همراه با تکبیر و نورافشانی در شب 22 بهمن و چاپ ویژنامه و نشریه دانشجویی در دهه مبارک فجر از برنامه های یوم الله دهه فجر انجام می شود.

جلیلی با اشاره به برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد برگزاری کارگاه اقتصاد مقاومتی، نشست بصیرتی با حضور رئیس شورای نگهبان استان تهران ،حضور و غبارروبی گلزار مطهر شهدا و برگزاری مسابقه پیامکی و چاپ ویژنامه و حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان در این هفته برنامه های مختلف را اجرا خواهند کرد افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در تمام مراکز آموزش عالی برنامه های فرهنگی و بصیرتی و جشن انقلاب برگزار خواهد شد و برپایی نمایشگاه ها و ایستگاه های تفکر از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی در دهه مبارک فجر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها