خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان خبر داد؛

تمرین تاکتیکی تمامی گردان های رزمی برگزار می شود

فرمانده تیپ12 قائم (عج) در آستانه دهه مبارکه فجر خبر از برگزاری یک دوره تمرین تاکتیکی برای تمامی گردان های رزمی تیپ12 در سراسر استان سمنان داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۶۷۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
سردار سید مرتضی قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار داشت: در نظر داریم تمام گردانهای امام حسین(ع) و گردانهای پیاده تیپ را در برنامه ای منسجم و فشرده ارزیابی کنیم

وی خاطرنشان کرد: ما در این مأموریت به دنبال تحقق اهدافی از جمله تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا و همچنین اعلام وفاداری با ولایت و رهبری، بررسی میزان اثر بخشی آموزشهای سال 94فراخوانی ها و حفظ انسجام گردانهای امام حسین (ع) و بررسی میزان آمادگی تجهیزات و امکانات هستیم.

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان از دیگر اهداف این تمرین تاکتیکی را تمرین تخلیه پادگانی و استقرار در اردوگاه های رزمی، تمرین زندگی در شرایط سخت با احداث اردوگاه های تاکتیکی، تمرین مدیریت و فرماندهی و هدایت صحنه عملیات توسط فرماندهان گردان ها و گروهان ها و دسته ها و ارزیابی گردان های رزمی و انتخاب بهترین گردان از لحاظ میزان آمادگی یعنی در سرعت و دقت بالا در انجام مأموریت عنوان کرد.

سردار قاسم زاده همچنین گفت: گردان های امام حسین (ع)گرمسار؛ سرخه و سمنان وگردان قمر بنی هاشم (ع) دامغان این تمرین را به ترتیب در روزهای هفتم، هشتم و نهم بهمن ماه برگزارمی کنند.

وی عنوان کرد: گردان های ولی عصر(عج)شاهرود؛گردان ثارالله (ع)دامغان این برنامه را در روزهای هجدهم، نوزدهم و بیستم بهمن ماه اجرا خواهند کرد.

فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سمنان افزود: گردان های روح الله دامغان سیدالشهدا(ع) شاهرود، المهدی مهدیشهر نیز در روزهای بیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم بهمن ماه این برنامه را به اجرا در خواهند آورد.

وی ادامه داد: گردانهای تکاور؛ پیاده و پشتیبانی رزم نیز در روزهای 18و19 بهمن ماه در این برنامه حضور می یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها