خبرهای داغ:
مسئول امور مربیان صالحين سپاه استان سمنان خبر داد؛

برگزاري اردوي تخصصي مربيان صالحين استان سمنان / انتشار نشريه اقتصاد مقاومتي ويژه سرگروه هاي صالحين استان

مسئول امور مربیان صالحين سپاه استان سمنان از برگزاري اردوي تخصصي مربيان صالحين استان سمنان در دي ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۴۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
حجت السلام و المسلمین محمدباقر لیاقتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان از برگزاري اردوي مربیان صالحین استان سمنان در دی ماه ويژه بسيجيان اقشار و بسيج محلات برگزار می شود.

وي هدف از برگزاری اين اردوي تخصصی راتقویت مربیان از نظر مهارتی، بصیرتی ورفع مشکلات و موانع موجود در راستای حلقه های صالحین دانست.

مسئول امور مربیان صالحين سپاه استان سمنان مربیان را جزء مهمی از حلقه ارتباطی با سرگروه ها دانست و گفت: هر چه مربیان در این راستا به صورت هدفمند از نظر مهارتی و بصیرتی تقویت شوند، سرگروه ها و حلقه های صالحینموفق تر و تعامل سرگروه ها با متربیان بهتر و اهداف شجره طیبه صالحین به صورت کیفی تر تحقق می یابد.

برگزاري نشست تخصصي مسئول تعليم و تربيت استان با مسئولان اقشار بسيج

مسئول امور مربیان صالحين سپاه استان سمنان با اشاره به برگزاري نخستين نشست تخصصی مسئول تعلیم وتربیت استان با مسئولین اقشار بسیج خاطرنشان كرد: در این جلسه تخصصی به بررسی مشکلات، مربیان حلقه های صالحین اقشار، ارائه لیست مربیان اقشار جهت اعزام به دوره مربیان مواردی بیان و در این جلسه مصوب شد که مربیانی که حلقههای آنان تأیید شده به دوره تخصصیاعزام و از اعزام مربیان متفرقه جلوگیری شود.

توزيع نشريه اقتصاد مقاومتي ويژه سرگروه هاي حلقه هاي صالحين استان

حجت الاسلام لياقتي بيان داشت: نشریه با موضوع اقتصادمقاومتی ویژه سرگروه های حلقه های صالحین استان توزیع شد.

وي گفت: این نشریه با موضوع های اقتصاد مقاومتی و مسیریابی رهبر معظم انقلاب در میدان جنگ اقتصادی و با هدف آشنایی سرگروها و فرهنگ سازی در حلقه های صالحین و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در اقتصاد است.

مسئول امور مربیان صالحين سپاه استان سمنان خاطرنشان كرد: این نشریه به همت معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستعضفین تهيه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها