خبرهای داغ:
36 سال ایثار و مقاومت/ 11

هوشیار باشیم دشمن از بی اعتنایی ها نسبت به بسیج سوء استفاده نکند

حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض با بیان اینکه رئیس دولت به بسیج وسپاه اعتماد ندارد گفت: اگر هوشیارانه عمل نکنیم؛ مطمئنا دشمن از اینگونه عکس العمل ها و بی اعتمادی ها سوء استفاده می کند.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۰۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

احمدی فر فرمانده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: سپاه و بسیج در راستای فرمایشات و تحقق اراده رهبر معظم برای پاسخ به دشمن آماده است و در انتظار اجرای دستورات رهبر است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در همه مراحل و صحنه های انقلاب حضور دارند و خواهند داشت ونمی گذارند دشمن کوچکترین حرکت و تجاوزی نسبت به ایران داشته باشد.

احمدی فر با بیان اینکه رئیس دولت به بسیج وسپاه اعتماد ندارد گفت: اگر این بی اعتمادی ادامه داشته باشد مطمئنا دشمن از اینگونه عکس العمل ها و بی اعتمادی ها سوء استفاده می کند. پس باید هوشیار بود و هوشیارانه عمل کرد.

وی با بیان اینکه رئیس دولت در بحث اقتصاد مقاومتی برخلاف دستور صریح رهبری از ظرفیت بسیج وسپاه استفاده نمی کند تصریح کرد: این خود نشان دهنده باور نداشتن قدرت عظیم بسیج وسپاه در امورات عمرانی و اقتصادی کشور است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر خضری دشت بیاض افزود: دلیل دیگر آن نداشتن بودجه واعتبارات لازم جهت واگذاری طرح های مختلف اقتصادمقاومتی به بسیج وسپاه و یا نداشتن تیم قوی و افراد خبره و بی توجهی جهت برنامه ریزی امور اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: بسیج و سپاه در بحث اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال به خوبی توانسته است کار کند که این خود یکی از بارزترین نمونه هایی است که باید دولت به بسیج وسپاه اعتماد کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها