خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان:

بسیج در انحصارپایگاه های مقاومت نیست/آحاد ملت ایران بسیجی هستند

فرماندار تاکستان با بیان اینکه آحاد ملت ایران بسیجی هستند گفت: هفته بسیج نماد است، بسیج در انحصار پایگاه های مقامت نیست و همه ملت ایران هر کسی که به جمهوری اسلامی خدمت صادقانه می کند بسیجی است.
کد خبر: ۸۵۹۸۳۳۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، ایرج حیدری فرماندار تاکستان ضمن تبریک هفته گفت:بسیج یعنی پیاده کردن نظام خاص الهی و وعده الهی و این عمل قطعا با تفکر ورفتار بسیجی محقق خواهد شد و دنیا بداند تا مادامی که تفکر بسیجی در این کشور است این نظام مستکحم و مقتدر و پیشرونده به اهداف عالی خودش خواهد رسید.

حیدری با بیان اینکه بسیج الان در دنیا الگو برداری می شود گفت: حضرت امام فرمودند بسیج میقات فرشتگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است و شجره طیبه است و رهبرمعظم هم فرمودند بسیج خودش را صرف مردم می کند و از تمام تعلقات خود بخاطر خدا و در راستای پیاده احکام الهی و شریعت محمدی می گذرد، این ارزشمندترین بنای انقلاب است.

حیدری با بیان اینکه آخاد ملت ایران بسیجی هستند عنوان کرد: مادرانی که فرزندان خود را فرزندانشان را برای دفاع از اسلام تربیت کرده اند بسیجی هستند من در ایران غیر بسیجی نمی بینم ایران مبنا و اصولش بسیجی است زیرا به دین و رهبر و انقلاب اقتدا می کنیم

وی گفت: همه مسئولین، منتخبین و سیاسیون شهرستان بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی در ایجاد یک انتخابات پر شور با مشارکت حداکثری و حضور تمامی سلایق سیاسی درون کشور خواهند داشت.

فرماندار تاکستان در پایان با خطاب به کاندیدای احتمالی انتخابات پیش رو گفت: از کاندیداها درخواست دارم اول از مردم درخواست شرکت در انتخابات و رای به این انقلاب برهند و بعد برنامه های انتخاباتب خودشان را مطرح کنند

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها