خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اعزام 400 نفر از دانش‌آموزان پسر نهاوندی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام 400 نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۵۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران کریمی بیان داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، دانش‌آموزان پسر مدارس نهاوند به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی اظهار کرد: در این مرحله 400 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند و با رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: در چند هفته اخیر این سومین مرحله اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور است و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی گفت: هرچقدر دانش‌آموزان و نسل جوان جامعه بافرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمنان بیشتر مصون می‌شوند.

کریمی عنوان کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوی راهیان نور در این مرحله به مدت 2 روز از مناطق مختلف عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند.

وی اظهار داشت: 9 دستگاه اتوبوس وظیفه انتقال دانش‌آموزان به سرزمین‌های ایثار و رشادت را انجام می‌دهند و در هر اتوبوس یک راوی و روحانی حضور خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: راویان دفاع مقدس از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان نهاوند هستند که خودشان در این مناطق عملیاتی حضور داشتند و به‌خوبی می‌توانند دانش‌آموزان را با روزهای برگزاری عملیات در این منطقه آشنا کنند.

وی در پایان گفت: برگزاری اردوی راهیان نور به‌عنوان یک ابزار فرهنگی به‌خوبی می‌تواند دانش‌آموزان را بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند و شهدا را به‌عنوان الگوها و قهرمانان این مرزوبوم به نسل جوان معرفی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات