خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

اعزام 400 دانش آموز پسر تویسرکانی به راهیان نور غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از سومین مرحله از اعزام دانش آموزان تویسرکانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۱۳۴۰
|
۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سعید سعیدی امروز در حاشیه اعزام دانش آموزان پسر تویسرکانی به مناطق عملیاتی غرب کشور بیان داشت: در ماه گذشته در دو مرحله، 456 دانش آموز دختر در قالب کاروان راهیان نور عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

وی اظهار کرد: ظهر امروز نیز سومین مرحله از اعزام دانش آموزان برای بازدید از یادمان ها و مناطق عملیاتی غرب کشور و در حدود 400 دانش آموز پسر تویسرکانی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه دانش آموزان در این سفر دو روزه، با سیره شهدا آشنا می شوند، افزود: تبیین ارزش های شهادت طلبی، روحیه ایثارگری، مجاهدت و از خودگذشتگی از مهمترین اولویت های بسیج برای نسل جوان کشور است.

وی کاروان راهیان نور را کاروانی در مسیر شناساندن حقیقی چگونگی حفظ ارزش های والای اسلامی و ایران دانست و تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جهادکردستان جهاد خاموش بود و این وظیفه ماست تا جهادگران این جهاد خاموش را به درستی شناخته و حقیقت را به نسل بعد از جنگ انتقال دهیم.

سعیدی عنوان کرد: ایجاد ارتباط معنوی و عاطفی بین شهدا و دانش آموزان، می تواند روحیه استکبارستیزی، عدالت خواهی و شهادت طلبی و از خودگذشتگی را در نسل جوان و در جامعه نهادینه سازد.

وی از حضور اعزام راویان و مبلغان به منظور تبیین ارزش های والای مقام شامخ شهدا در کاروان های راهیان نور خبر داد و گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم در این سفر معنوی و فرهنگی با آرمان های بلند پایه شهدا و امام شهدا ولی فقیه بیعتی دوباره می بندند تا خود را برای صحنه های بزرگتر زندگی در آینده آماده سازند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: الگو قرار دادن شهدا برای نسلی که جنگ را ندیده اند می تواند در راستای خودسازی، رشد و بالندگی معنوی و فکری آنان بسیار مؤثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات