خبرهای داغ:
مدیرکل اسبق اموز زنان استانداری سمنان:

دشمن در تلاش براي استحاله فرهنگي نظام از درون است

مدیرکل اسبق اموز زنان استانداری سمنان گفت: دشمن در تلاش برای استحاله فرهنگی نظام از درون است و نسل جوان و به خصوص دختران را هدف گرفته است.
کد خبر: ۸۵۸۳۰۷۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهین نوروزی فر در اولین گردهمایی نهضت(ما زنده ایم) که به همت بسیج دانش آموزی حوزه کوثر و با حضور فرمانده و جانشین سپاه شاهرود و مسئولین و معلمین و دانش آموزان مدارس پیشگام دخترانه در کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد در سخنانی با معرفی کتاب (من زنده ام) که محور کار و فعالیت های اجرایی در طرح نهضت (ما زنده ایم) می باشد اظهار کرد: در این کتاب نویسنده به سبکی بسیار روان و قابل فهم و درک شرایط یک دختر مسلمان را در تنگناهای مختلف به تصویر می کشد و این نشا از عزت و اقتدار بانوی مسلمان حتی در زمان اسارت و در تنگناهای مختلف زندگی است که چگونه با مشکلات با توکل به خدا و مقاومت مقابله و پیروز می شود.

وی با تاکید بر مسئله اخلاص و رفتار بسیجی وار افزود: دانش آموزان باید در انجام فعالیت های مختلف با هدف و انگیزه و اخلاص حرکت کنند.

مدیرکل اسبق اموز زنان استانداری سمنان خاطر نشان کرد: این نهضت برای این است که دختران نسل امروز ما با الگوهایی که در عصر خود می زیستند ارتباط برقرار کنند و الگوگیری نموده و در مسیر این الگو حرکت کنند.

وی با بیان اینکه دختر امروز جامعه ما با بسیار از مشکلات و معضلات پیرامونی گرفتار است بیان کرد: دشمن در تلاش برای استحاله فرهنگی نظام از درون است و نسل جوان و به خصوص دختران را هدف گرفته چرا که با روحیه لطیف به راحتی جذب می شوند و استکبار می تواند اهداف شوم خود را از این طریق به جامعه تزریق نماید.

نوروزی فر با بیان اینکه امروز دختر ما نیاز به الگویی ملموس دارد گفت: معصومه آبادها این الگوهای زنده برای دختران نسل امروز ما هستند که چگونه با بصیرت و شناخت و توکل بر خدا و اخلاص و صبر بر عقیده و ایستاندن در راه درست به هدف خود رسیدند و در اسارت دشمن را به زانو درآوردند.

کارشناس مطالعات زنان و خانواده عنوان کرد: ما باید برای شما دختران عزیز الگوهایی زن مسلمان را بیان نماییم تا به خود ببالید و در این مسیر حرکت کرده و توطئه های دشمنان ناکام بماند.

در پایان جلسه پرسش و پاسخ در خصوص موضوعات مطروح در بحث نهضت(ما زنده ایم) برگزار شد.

در پایان این همایش احکام مسئولیتی فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده و جانشین سپاه شاهرود بدان ها اهدا شد.

پخش کلیپ با موضوع نهضت(ما زنده ایم) از دیگر برنامه های این همایش بود.

خاطر نشان می شود همایش(نهضت ما زنده ایم) امسال برای اولین بار به همت سازمان بسیج دانش آموزی در سراسر کشور برگزار و هدف از برگزاری این همایش تعالی روح دختر مسلمان و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بر پایه الگوهای ملی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها