خبرهای داغ:
با محوریت امر به معروف و نهی از منکر؛

دوره تربیت و تعالی سپاه ناحیه همدان برگزار شد

دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای سپاه ناحیه همدان با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و با هدف بصیرت‌افزایی و تعمیق معنویت بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۰۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
دوره تربیت و تعالی سپاه ناحیه همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نخستین دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای سپاه ناحیه همدان در سال جاری با محوریت امر به معروف و نهی از منکر با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج برگزار شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در این همایش اظهار داشت: در این دوره بیش از 800 نفر از فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت، شورای حوزه‌ها و شورای نمایندگی خواهر و برادر حضور دارند.

مرتضی صیدی تصریح کرد: این دوره‌ها در راستای رشد و تعالی معنوی و اعتقادی فرماندهان و مدیران بسیج برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری این دوره‌ها با هدف بصیرت‌افزایی و تعمیق معنویت در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

یکی از کارشناسان مسائل دینی نیز در ادامه ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر، یک واجب فراموش شده است و وظیفه ما بسیجیان نهادینه کردن این واجب الهی در جامعه است.

غلامی افزود: امر به معروف و نهی از منکر امری فطری و عقلی بوده و نخستین آمر به معروف خدای تبارک و تعالی است و پیامبراسلام(ص) اولین مأموریتش امر به معروف بود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی آمر به معروف و نهی از منکر داشتن حوصله زیاد و علم به معروف و منکر است تا به هدف اصلی خود برسد.

حجت‌الاسلام محمود قربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان نیز در این همایش به بیان جایگاه امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه اسلام و اثر آن در جامعه پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات