خبرهای داغ:

عرصه فرهنگی عرصه جهاد می باشد

مدامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه مسائل فرهنگی خاطر نشان کرد: عرصه فرهنگی عرصه جهاد می باشد با این توصیف در هر مکانی که بخواهیم برای مبارزه با توطئه ها و تهدید های دشمن فعالیت کنیم سنگری خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۶۱۹۶۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

حسن مدامی مسئول فرهنگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان آوج با بیان اهمیت برنامه های فرهنگی اظهار کرد: در عرصه ای که رویکرد دشمنان از جنگ سخت به تهاجم  نرم تغییر پیدا کرده است، بسیج به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب  بر خود تکلیف می داند تا در زمینه های فرهنگی نیز فعالیت نماید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه مسائل فرهنگی خاطر نشان کرد: عرصه فرهنگی عرصه جهاد می باشد با این توصیف در هر مکانی که بخواهیم برای مبارزه با توطئه ها و تهدید های دشمن فعالیت کنیم سنگری خواهد بود.

مدامی با اشاره به اجرای طرح بومی و محلی در محل پارک ملت آوج بیان کرد: در این طرح که از سال گذشته محوریت با برنامه های فرهنگی، قرآنی، هنری، ورزشی و اجتماعی بوده است که در همین راستا جوانان و نوجوانان زیادی در عرصه حفظ قرآن کریم فعالیت داشته اند.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) از برگزاری مراسمات جشن و نشست های روشنگری خبر داد و گفت: با همکاری بسیجیان سلسله نشست هایی با محوریت آسیب های ماهواره  همراه با  ایجاد نمایشگاه دجالواره برگزاری شده است که مخاطبین خاص خود را جذب نموده است.

حسن مدامی  با بیان اینکه  در محیط های اجتماعی و تفرجگاهی می بایست برنامه های متنوع فرهنگی، قرآنی، هنری ، ورزشی و اجتماعی برگزار کرد اظهار داشت:  در این محیط ها که عموم مردم و مسافرین حضور پیدا می کنند نیازمند آگاه سازی و روشنگری هستیم تا نسبت به سالم سازی فضای موجود اقدام شود.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها