خبرهای داغ:
در راستای حفظ انسجام بسیجیان؛

اردوی بسیجیان پایگاه باب الحوائج دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار می شود

اردوی دو روزه بسیجیان پایگاه باب الحوائج دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با هدف حفظ انسجام بسیجیان پایگاه و تقدیر از فعالیت های بسیجیان در حلقه های صالحین در جنگل ابر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۴۹۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶
فرمانده حوزه بسیج اداری کارمندی الحدید شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوی دو روزه بسیجیان پایگاه باب الحوائج دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: این اردوی دو روزه در جنگل ابر برگزار می شود و 150 نفر از کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در آن حضور خواهند یافت.

علی احمدی افزود: در این اردو که متشکل از خواهران و براداران بسیجی می باشد برنامه های متنوعی چون برگزاری حلقه های صالحین، نشست بصیرتی معرفتی، حلقه های صالحین و برگزاری برنامه های فرهنگی و پیاده روی در جنگل پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اهداف این اردو اظهار کرد: این اردو با هدف حفظ انسجام بسیجیان پایگاه و تقدیر از فعالیت های بسیجیان در حلقه های صالحین و ایجاد ارتباط اعضا حلقه های صالحین برگزار می شود.

احمدی با بیان اینکه پایگاه باب الحوائج دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از پایگاه های فعال بسیج کارمندی شاهرود است، بیان کرد: برنامه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی و معرفتی بصیرتی توسط این پایگاه برای اعضا برگزار می شود و برنامه ریزی و توجه به موضوعات فرهنگ دینی مورد توجه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها