مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی:

هفتمین جشنواره کارگاهی شعر بسیج برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی از برگزاری هفتمین جشنواره کارگاهی شعر بسیج در قالب چهار کارگاه موضوعی در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۳۱۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید جواد کمالی در جلسه ای با حضور اعضای شورای انجمن شعر و شورای مرکزی سازمان از برگزاری هفتمین جشنواره کارگاهی شعر بسیج خبر داد.

وی اظهار کرد: شعر در عرصه فرهنگ و هنر مهم ترین ابزار برای انتقال مفاهیم است که می تواند صریح ترین اظهار نظرهای هنرمند را در عرصه های مختلف فعالیت های اجتماعی بیان کند و زیباترین توصیفات را در بیان فرهنگ و هنر یک ملت داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با اشاره به ضرورت برگزاری جشنواره هایی نظیر شعر برای پویایی و جوشش هنرمندان در این عرصه افزود: جهت تحقق این امر برگزاری جشنواره شعر امسال به صورت کارگاهی و در قالب چهار کارگاه موضوعی خواهد بود.

کمالی افزود: جشنواره در چهار کارگاه موضوعی تغزلی و عارفانه، کودک، آئینی و انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و با توجه به بازه های زمانی مختلف که برای کارگاه های موضوعی در نظر گرفته شده مهلت ارسال آثار در چهار فاصله زمانی تعیین شده است.

وی تصریح کرد: اولین کارگاه شعری با موضوع شعر تغزلی و عارفانه خواهد بود و هنرمندان می توانند آثار خود را جهت این کارگاه تا تاریخ 10 مردادماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

کمالی پیرامون نحوه برگزاری کارگاه های استانی این جشنواره افزود: چهار کارگاه این جشنواره پس از جمع آوری و داوری آثار در هر کارگاه دموضوعی، در چهار مرحله طی سال با حضور اساتید و شاعران برجسته کشور و استان برگزار خواهند شد.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی honarmandan.bao@yahoo.com و یا به آدرس دبیرخانه، واقع در مشهد مقدس، کوی طلاب، خیابان وحید، حد فاصل وحید 6 و 8، روبروی بانک انصار، مجتمع هاشمی نژاد، مدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی ارسال کنند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها