خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه سمنان:

رهنمودهاي رهبري چراغ راه موفقيت در بسيج است

فرمانده سپاه ناحيه سمنان گفت: رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب چراغ راه موفقيت در بسيج و بسيجيان است.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۷۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ عسگر مجیدی، در ديدار و نشست صميمي فرماندهان جدید واحدهای پیشگام حوزه شهید فهمیده سمنان با فرمانده سپاه ناحیه سمنان و ریاست اداره آموزش و پرورش و رئيس سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان با اشاره به شرايط حساس منطقه اي در برهه كنوني، اظهار داشت: بايد از ظرفيت دانش آموزان با عضويت در بسيج به نحو مطلوبي استفاده شود.

وي خطاب به فرماندهان جدید واحدهای پیشگام افزود: شما می بایست در مدرسه الگو باشید و همیشه در نماز اول وقت مدرسه و در صف اول حضور پیدا کنید؛ چرا كه بسیج فقط اسلحه در دست گرفتن نیست و در حقيقت اسلحه شما قلم و فکر شماست و بايد در عرصه های علمی نیز می بایست سرآمد دیگر دانش آموزان باشید.

فرمانده سپاه ناحيه سمنان خواستار شناسایی نخبگان در مدارس شد،‌تأكيد كرد: فرماندهان بايد در اجراي هر چه بهتر و با كيفيت تر برنامه ها از فکر و نظر نخبگان استفاده كنند.

راه شهيد فهميده ها فراموش نشود

سعيد رضایی مدير آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: شما دانش آموزان می بایست قدر خود را بدانید و از این فرصت استفاده کافی را ببريد و موظفيد تجربيات هشت سال دفاع مقدس را با زنده نگه داشتن ياد و خاطره آنها الگوي و سرلوحه خود قرار دهيد؛ چرا كه راه شهداي امر به معروف و نهي از منكر و شهيد فهميده ها نبايد فراموش شود.

وي نقش بسیج دانش آموزی را به عنوان یک شجره طیبه عنوان کرد و گفت: بسيج دانش آموزي می بایست در آموزش و پرورش از ارزشها دفاع كند و همانند شهید فهمیده و می بایست فرهنگ دفاع مقدس به نسل های جدید انتقال یابد.

اجراي طرح ياوران ولايت در مرداد ماه سال جاري

محمد یعقوبی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان نیز ضمن تبریک انتخاب دانش آموزان به عنوان فرمانده واحد در خصوص برنامه آموزشی طرح یاوران ولایت که قرار است در مرداد ماه انجام شود، توضیحاتی را دادند و نیز از دانش آموزان خواست کمیته های پشتیبانی مدارس را تشکیل دهند.

بر اساس اين گزارش، در این جلسه یکی از فرماندهان به نمایندگی از سایر فرماندهان جدید واحدهای پیشگام متنی را در راستای انتخاب و تعهدات خود در جمع قرائت کرد.

خاطرنشان مي شود؛ در این نشست صمیمی فرماندهان جدید واحدهای پیشگام با ماموریت های بسیج و چگونگی مدیریت و فرماندهی واحدهای مقاومت مدارس آشنا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها